1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik volg het nieuws de laatste tijd niet meer zo, want het is gvd één en al dood en verderf lijkt wel. Maar om die rellen in Londen kon je niet heen, ik zag gisteren op Youtube een nieuwe video ervan en vroeg me af, is dat nog steeds gaande? Niet normaal gewoon, iemand rijd rustig op zijn scooter, mafkezen sleuren hem gewoon van zijn scooter, volgens mij krijgt ie later nog een trap na, en één van die lowlives kan niet eens normaal rijden, wat een niveauloze lui zijn dat zeg. Waarom doet de politie er zo weinig aan?

Ik kom nu onwetend over, en dat ben ik ook...maar is dit echt allemaal gaande omdat een man die een pistool in zijn klauwen had, werd doodgeschoten door de politie? Een vriend van me had het laatst over een video waar de media een man interviewde en die was helemaal niet verbaasd over deze rellen, hij zei dat de mensen genoeg van de onderdrukking hadden etc...en toen werd hij afgekapt want de desbetreffende mediabron wilde dat niet opnemen. Maar ja...sorry, de beelden die ik zie, dat is gewoon 100% onnodige bullshit wat die lui uithalen, dat is niet ergens tegen strijden voor een goed doel maar gewoon puur de beest uithangen (op zijn zachtst gezegd) en puur voor de lol dingen stuk maken/jatten, etc. Lekker onschuldigen pakken (zoals vorige week een video van iemand, waarvan zijn psp werd gejat, walgelijke video) nee daar bereik je veel mee, jezus mina.

Dan heb je van die lui op Youtube die 'nigger nigger' lopen te schreeuwen en zeggen dat het alleen maar zwarten zijn, dat het allemaal tuig is en dit toch wel het bewijs is. Alles lekker over één kam scheren, altijd weer jammer dat. Tuurlijk is het wel zo dat je gewoon alleen maar zwarten ziet in de video die ik bedoel, althans..voornamelijk, maar er zijn genoeg die zich kapot schamen voor dit en ook volledig afkeuren.

Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij bleek die door de politie neergeschoten man zelf niet gewapend te zijn.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben er niet voor moet ik eerlijk zeggen. Nog meer regels en beperkingen straks, bijvoorbeeld voor onze boeren. Een supermacht heb ik nooit fijn gevonden, dus ook niet een Europa als supermacht wat toch wel de bedoeling is met dit idee lijkt me. Misschien in de eerste plaatst een geldkwestie, maar als het eenmaal aangenomen is, mocht het zover komen, dan draven ze het toch wel weer door zoals dat in de politiek gaat.

4. Seh

Seh Guest

Wat dacht je van bijvoorbeeld het gedoogbeleid en de hypotheekrenteaftrek? Daar gaan ze dan ook aan zitten kloten als het eenmaal gaat rollen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt..

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd erg triest. Ik zeg dood martelen...

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wát bezielt zulke mensen?

Ik ben net terug van m'n vakantie in de Ardennen. Op de heen weg op de snelweg richting Luxemburg, zag ik ook iemand met hoge snelheid tegen de (betonnen) vangrail knallen, de complete breedte van de weg over vliegen en vervolgens met moeite tot stilstand komen in de berm. Bizar...

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja er zijn gewoon een hele hoop debielen in het verkeer, vreselijk eigenlijk.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat wordt 10 jaar of meer brommen hopelijk. =(

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    10 jaar :lol:, zal de helft misschien nog niet eens krijgen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja idd en als je dan na gaat dat de gemiddelde Pedo nog minder krijgt. =(

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die stelen, brandstichters, moordenaars, pedos, maar ook verkrachters in het algemeen, mensen die fraude begaan.

Ze delen allemaal hetzelfde lot, een veel te zwakke straf:{

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus, het zal je maar overkomen zeg, bah.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dan nog eens de helft en na 1,5 jaar weer voorwaardelijk vrij...

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    paar weken schoffelen en dan rustig weglopen van een inrichting waar de bewaking te druk bezig is met het drinken van koffie:x

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lekker cynisch allemaal hier zeg :+

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja gast, die gasten moeten gewoon op de stoel wat mij betreft hoor. Of is dit bij jou in de auto aan de orde van de dag? :confused:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals op The Green Mile? Heel toepasselijk. ;)

Kan er wel inkomen, maar ben soms iets te lief opgevoed. Hier zijn we nog van de vergiffenis, maar mijn woede op dit soort dingen uit zich dan vooral in het leed wat ik zie of hoor van nabestaanden. Mijn geduld met criminelen breekt dan echt.

Soms is het jammer dat wel al meer dan 60 jaar geen doodstraf hebben in Nederland.

Belgie, WTF Belgie, heeft het vlak na de arrestatie van MD afgeschaft. 8)

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Klinkt als drugsrunners ofzo? Of gaan mensen zomaar allemaal levens op het spel zetten?

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    "haalde in via de vluchtstrook, passeerde rechts en botste aan de linkerkant van de weg meermalen tegen de vangrail."

Klinkt eerder als bezopen.

Deel Deze Pagina