En anders Dost wel , die haalde als een van de weinigen gister een voldoende. Won erg veel kopuels van Wisgerhof en Douglas en als dank word hij in de 80e minuut gewisseld voor Sibon
Het is dat ik geen wit zakdoekje bij me had anders had ik vrolijk meegezwaaid.
Onze nieuwe aanwinst Zomer was ook nog niet echt van toegevoegde waarde,.. werd keer op keer gepiepeld door Janko en had eigenlijk in de 46e minuut met rood van het veld gemoeten toen hij Ruiz onderuit trok.
Al met al was het middenveld + verdediging weer dramatisch. In het stadion leek het voortdurend of Heerenveen met een man minder speelde. Twente had met Ruiz , de Jong en Janssen voortdurend ergens een man meer lopen omdat de organisatie totaal niet klopte bij heerenveen.
Vooral aan de linkerkan bij Zomer, Elm en El Akchaoui. Die drie liepen voortdurend achter de feiten aan en liepen de helft van de tijd maar te zoeken wie ze eens op zouden pikken.
En voor de wissels van Jans heb ik al helemaal geen goed woord over, veel te laat en allemaal negatief. Vooral de wissel van Dost slaat helemaal nergens op.
haal gewoon de onzichtbare Djuricic na de 0-2 er uit, zet Elm op die plek (waar hij hoort en het altijd goed deed) en zet Svec voor de verdediging neer. Zo fucking moeilijk is het allemaal niet
Klik om te vergroten...