1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 51]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heerenveen is vanaf de seizoensstart gewoon belabberd bezig. Ron Jans zijn dagen lijken mij geteld.

Dat Twente dus 3-0 voor staat vind ik niet zo opvallend. Heerenveen heeft gewoon een bagger defensie. Breuer en Kruiswijk..... :lol:

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    O-)

5-1 voor Twente geworden dus.

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik bedacht me later dat Zomer wel eens kon spelen, maar ja die staat er echt niet in zijn eerste wedstrijd in een nieuw team al. Sowieso opvallend dat hij in de basis startte.

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Kan je zeggen keep dreaming, maar Ajax maakt meer indruk so far dan Twente, tegen AZ hadden ze mazzel, tegen NAC was het ook niet goed en nu spelen ze voor het eerst goed maar dat ligt volgens mij aan Heerenveen :b:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Groningen doet het weer?

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In deze vorm wint iedereen van Heerenveen. Ongeacht de aanwezigheid van Assaidi.

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Jep. We staan gewoon onderaan. Ik zou me als assaidi zijnde ook dood ergeren.
    Hij doet zo zijn best en ziet de rest het verneuken. Ik wil hem graag bij heerenveen houden maar hij verdiend zo veel beter...

En Janmaat speelde ook erg goed zat overal goed tussen. en de rest tja het is gewoon bedroevend :emo:

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    E
    Een beetje vreemd om te zeggen dat Ajax meer indruk maakt. De Graafschap en Heerenveen, en straks dan VVV..

Ajax heeft het nog niet lastig gehad, dus om na 2 wedstrijdjes te zeggen dat Ajax indruk maakt is nog wat vroeg. Wacht daar nog maar 10 wedstrijden mee.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Niemand kan het zo pril in het seizoen al hebben over indruk maken. Het gaat er om wie straks na 34 wedstrijden het meest constant heeft gepresteerd. Daar is nu nog geen pijl op te trekken.

Wat we wel kunnen constateren is dat Heerenveen erg slecht is op het moment.

Je kunt Ajax en Twente pas echt goed gaan vergelijken als ze tegen elkaar gaan spelen.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar was het voor Twente tegen az thuis, NAC en heerenveen uit 0 punten. Nu 9. Zijn dus erg goed van start gegaan en speelde gister ook erg lekker. Twente en Ajax die maken uit wie er kampioen word. Ik denk Twente. Chadli nog ff terugkomen en dan bajrami er uit. Ik vind het een heerlijk team.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Als Ruiz blijft worden we kampioen :) Als hij verkocht wordt, verliezen we wel een erg goede speler.

Vond Janssen gister voor het eerst erg goed spelen. Hij had eindelijk de diepgang die hij bij Roda ook iedere week liet zien.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer voor die jongens. Assaidi en Narsingh zullen wel heel erg balen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En anders Dost wel , die haalde als een van de weinigen gister een voldoende. Won erg veel kopuels van Wisgerhof en Douglas en als dank word hij in de 80e minuut gewisseld voor Sibon :'-(

Het is dat ik geen wit zakdoekje bij me had anders had ik vrolijk meegezwaaid.

Onze nieuwe aanwinst Zomer was ook nog niet echt van toegevoegde waarde,.. werd keer op keer gepiepeld door Janko en had eigenlijk in de 46e minuut met rood van het veld gemoeten toen hij Ruiz onderuit trok.

Al met al was het middenveld + verdediging weer dramatisch. In het stadion leek het voortdurend of Heerenveen met een man minder speelde. Twente had met Ruiz , de Jong en Janssen voortdurend ergens een man meer lopen omdat de organisatie totaal niet klopte bij heerenveen.

Vooral aan de linkerkan bij Zomer, Elm en El Akchaoui. Die drie liepen voortdurend achter de feiten aan en liepen de helft van de tijd maar te zoeken wie ze eens op zouden pikken.

En voor de wissels van Jans heb ik al helemaal geen goed woord over, veel te laat en allemaal negatief. Vooral de wissel van Dost slaat helemaal nergens op.

haal gewoon de onzichtbare Djuricic na de 0-2 er uit, zet Elm op die plek (waar hij hoort en het altijd goed deed) en zet Svec voor de verdediging neer. Zo fucking moeilijk is het allemaal niet

Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heerenveen degraderen en cambuur terug tegen in voor :)

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gaan we daar nu al over praten? 8)

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En Willem II die NAC straks uit de nacompetitie gooit..=( Die Karelse moet echt weg. Het was vorig jaar al niks en het is dit jaar niet beter. Het lijkt net alsof die spelers geen idee hebben wat ze moeten doen, zowel aanvallend als verdedigend. Alles gaat veel te traag en ze lopen teveel met de bal. Verdedigers staan totaal verkeerd, waardoor er hele grote ruimtes ontstaan. Het is ook een laffe verdedigend ingestelde coach. Pas als ie achter staat, mag Schalk erin en Amoah naar het middenveld. Zowel tegen Twente als Groningen ging het opeens een stuk beter met die aanvallende speelwijze. Doe dat dan gewoon vanaf het begin en anders mag ie weg wezen.

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hopelijk wordt Jans gewoon ontslagen. Die heeft het totaal niet. Straalt niks uit zit gewoon bijna met een bigsmile na de wedstrijd zijn interviewtjes te geven. En dan zijn wissels nog idd :emo:

Zomer nu al in de basis vind ik ook wat overdreven 1 keer een uurtje mee getraind en ga er maar staan jongen 8)

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Iemand een stream voor Feyenoord heracles?

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    DSC1 op sopcast.

Wel een vertraging van een minuut maar de kwaliteit is weer netjes, zelfs op 1080p in fullscreen is het nog aan te zien.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hmm stond niet op rojadirecta. Ik zal 'm eens openen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina