Er komt gelukkig nog nieuw werk van Jiggy en Kraantje aan. Vooral dat van Kraantje Pappie moet je echt in de gaten houden, want wat ik tot nog toe gehoord heb, is echt belachelijk dikke shit. Je moet je voorstellen, ken je Polski? En Nouveau Riche in het geheel? Hij gaat zoiets doen. Maar dan op dope beats en met een rapper die daadwerkelijk kan rappen. Is cool man! Maar voor de rest is het een uitermate zwak jaar voor de Nederhop inderdaad. DMT vond ik ook niet om aan te gluren
Haha Op het moment dat ik het typte, had ik al zo'n gevoel van; "Volgens mij heeft een bekend iemand op TV dit ooit gezegd.." Maar ik kon niet binnen 2 seconden bedenken wie het was, dus dacht ik "ahh fuck it"
een vriend van me is redelijk aan de weg aan t timmeren. wat vinden we hiervan? http://www.youtube.com/watch?v=FN4UwwJyU0o
Nieuw album van Gers op luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/45200106#luisterpaal.45200106
Nederlands hiphop is niet meer wat het geweest is. Maar Tastic zijn nieuwe tape vind ik wel lekker. En de nieuwe track van Jiggy is echt gewoon geweldig, ben zeer benieuwd naar zijn nieuwe plaat.
Er komen wel weer een paar mooie aan hoor. Jiggy zijn plaat, Fresku gaf ook aan al redelijk ver te zijn. En ik dacht dat Winne ook weer bezig was, weet iemand daar wat van?
Hetverzet vind ik toch ook wel cool, maar inderdaad Jiggy en Fresku komen eraan. Niet te vergeten Mr. Probz die een keer wat moet droppen. Ik dacht ook (voor alle geinteresseerden) dat Wudstik al een tijdje bezig met zijn 2e album. Volgens mij heb ik ook al 3x geroepen dat VSOP en DAC met nieuwe albums komen, maar ben steeds banger aan het worden dat ze me in de steek laten. Als Winne met iets nieuw komt gaat 2012 keihard worden!!
Winne vind ik niet interessant. Altijd zelfde flow, altijd zelfde thema. Vind hem niet slecht en snap wel dat je het tof vindt, maar het is niets voor mij. Ben ook wel erg benieuwd naar Fresku, vond zijn eerste plaat erg matig en geforceerd. Maar heb het gevoel dat het voornamelijk kwam omdat hij het gevoel had dat hij echt iets moest gaan droppen. Dus nu, met wat meer tijd en ervaring. Hoop ik dat er iets moois uitkomt. Jiggy, ja, wat zou ik zeggen. De Ark de Triomf vind ik matig. Maar goed, Noah's Ark vind ik dan weer heerlijk, ook Kohffie Konnect vond ik echt geweldig. Daarom hoop ik dat hij me niet teleurstelt. Maar ik denk dat het wel goed komt. @ Sostic: Die tape van Tastic heet "Steebtastic en de dark charizard". Vind het niet zo best afgemixed, maar sommige tracks zijn gewoon echt lekker om weg te luisteren. Mr Probz is trouwens ook echt een artiest waar ik ontzettend naar uit kijk. Maar die gun ik gewoon zijn tijd. Word toch wel hard. Trouwens, @ Ill Nino, als ik me niet vergis is die plaat van VSOP er al en staat hij op luisterpaal .
[yt]3zwaOfZx5Ms[/yt] Als zijn plaat op dit niveau is dan wordt ik echt blij. Sowieso koop ik hem omdat Sticks er een featuring er op heeft, maar goed.