Nederhop [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo Moeilijk denk ik? Dat was het wel.

2. Seh

Seh Guest

Is er al wat bekend over Fresku en/of Winne mbt albums?

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb HTVZA maar weer eens opgezet. :cool:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt gelukkig nog nieuw werk van Jiggy en Kraantje aan. Vooral dat van Kraantje Pappie moet je echt in de gaten houden, want wat ik tot nog toe gehoord heb, is echt belachelijk dikke shit. Je moet je voorstellen, ken je Polski? En Nouveau Riche in het geheel? Hij gaat zoiets doen. Maar dan op dope beats en met een rapper die daadwerkelijk kan rappen. Is cool man! :+

Maar voor de rest is het een uitermate zwak jaar voor de Nederhop inderdaad.

DMT vond ik ook niet om aan te gluren :x

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oef, klinkt goed. NR is tof alleen kunnen ze niet rappen en hebben ze kut beats idd. :lol:

Gijpie!

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha 8)

Op het moment dat ik het typte, had ik al zo'n gevoel van; "Volgens mij heeft een bekend iemand op TV dit ooit gezegd.." Maar ik kon niet binnen 2 seconden bedenken wie het was, dus dacht ik "ahh fuck it" :+

7. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  8. Seh

Seh Guest

Hij doet het niet?

God's Gamer, vanwaar die passers+winkelhaken (gok ik) op je avatar? :p

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jullie zitten in de zelfde nerdgang. :+

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  10. JeePee

JeePee Guest

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Spookstad vind ik echt lekker klinken. Goed refrein.

12. Seh

Seh Guest

20:03 vind ik ook wel oke, maar dat refrein wtf. Loopt niet lekker.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

edit:

Oh jaah, deze gasten zijn ze baas heh. _O_

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands hiphop is niet meer wat het geweest is. Maar Tastic zijn nieuwe tape vind ik wel lekker. En de nieuwe track van Jiggy is echt gewoon geweldig, ben zeer benieuwd naar zijn nieuwe plaat.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoe heet de nieuwe tape van Tastic? Kan 'm zo 123 niet vinden..

16. Seh

Seh Guest

Er komen wel weer een paar mooie aan hoor. Jiggy zijn plaat, Fresku gaf ook aan al redelijk ver te zijn. En ik dacht dat Winne ook weer bezig was, weet iemand daar wat van?

17. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Hetverzet vind ik toch ook wel cool, maar inderdaad Jiggy en Fresku komen eraan. Niet te vergeten Mr. Probz die een keer wat moet droppen. Ik dacht ook (voor alle geinteresseerden) dat Wudstik al een tijdje bezig met zijn 2e album. Volgens mij heb ik ook al 3x geroepen dat VSOP en DAC met nieuwe albums komen, maar ben steeds banger aan het worden dat ze me in de steek laten.
    Als Winne met iets nieuw komt gaat 2012 keihard worden!!

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik wacht met smart op Kraantje P en Fresku :)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Winne vind ik niet interessant. Altijd zelfde flow, altijd zelfde thema. Vind hem niet slecht en snap wel dat je het tof vindt, maar het is niets voor mij. Ben ook wel erg benieuwd naar Fresku, vond zijn eerste plaat erg matig en geforceerd. Maar heb het gevoel dat het voornamelijk kwam omdat hij het gevoel had dat hij echt iets moest gaan droppen. Dus nu, met wat meer tijd en ervaring. Hoop ik dat er iets moois uitkomt.
    Jiggy, ja, wat zou ik zeggen. De Ark de Triomf vind ik matig. Maar goed, Noah's Ark vind ik dan weer heerlijk, ook Kohffie Konnect vond ik echt geweldig. Daarom hoop ik dat hij me niet teleurstelt. Maar ik denk dat het wel goed komt.
    @ Sostic: Die tape van Tastic heet "Steebtastic en de dark charizard". Vind het niet zo best afgemixed, maar sommige tracks zijn gewoon echt lekker om weg te luisteren.
    Mr Probz is trouwens ook echt een artiest waar ik ontzettend naar uit kijk. Maar die gun ik gewoon zijn tijd. Word toch wel hard.
    Trouwens, @ Ill Nino, als ik me niet vergis is die plaat van VSOP er al en staat hij op luisterpaal ;).

20. Seh

Seh Guest

[yt]3zwaOfZx5Ms[/yt]
    _O_ Als zijn plaat op dit niveau is dan wordt ik echt blij.
    Sowieso koop ik hem omdat Sticks er een featuring er op heeft, maar goed.:+

Deel Deze Pagina