De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Alweer een team dat de visie van Cruijff gaat volgen?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mwah, ik geloof er niet zo in. Ik ga liever af op m'n gevoel bij mensen. Ten Have ben ik geen fan van, maar dat zwart-witte gedoe over alle commisarissen vind ik overdreven. Römer lijkt me een aardige kerel, ondanks dat hij voor veel Ajaxsupporters aan de verkeerde kant van het kampenspectrum wordt geposteerd.

Je kunt mij simpelweg echt niet wijs maken dat alle 'passanten' die Cruijff tegen zich heeft gehad, allemaal ratten zijn die Cruijff proberen te beschadigen. Ik geloof er heilig in dat er op z'n minst van twee kanten een ranzig spelletje wordt gespeeld, en het punt dat Römer maakte over De Telegraaf raakt wat mij betreft de kern. Die gogem van De Telegraaf stelde op AT5 nota bene nog dat 'zij' stelling hadden genomen achter Cruijff, nadat hij met droge ogen beweerde dat ze altijd eerlijk zijn en alle kanten tegen het licht houden.

M'n reet. Daar geloof ík nou helemaal niks van.

Tuurlijk, er zijn wat ranzige dingen gebeurd, maar wat het allemaal zo erg maakt is de manier waarop beide partijen de media aanzwengelen. En de media is zo sensatiebelust dat ze alles uitvergroten en de boel nog verder proberen te polariseren.

Je kunt mij ECHT niet wijsmaken dat het allemaal ratten, honden en slangen zijn, de mensen die zich als dissonanten van Cruijff opwerpen. Het is irrationeel om dat te denken. Dankzij de media en onze partijdigheid is het goed gelukt om ons zo'n zwart-wit beeld op te dringen.

Maargoed, ik ben heel blij met de lijn die nu gevolgd lijkt te gaan worden. RVC foetsie, Cruijff blijft extern adviseren, op De Toekomst blijft de huidige lijn intact en het is zelfs denkbaar dat Van Gaal AD blijft. Ideaal wat mij betreft.

Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat zal nog moeten blijken. We mogen wat dat betreft een gereserveerde houding aan blijven houden. Sowieso is er nog de rechtsgang van Cruijff en de jeugdtrainers.

In de eerste plaats hoop ik dat het nu wél lukt om een RVC aan te stellen die goed in balans is, zonder dat de verhoudingen vanaf dag één scheef groeien.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zul je zien dat men straks zegt dat er inde ledenraad ook allemaal Cruijf haters zitten:emo:.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Toch zegt dit besluit alsnog vrij weinig, pas op de AvA kan er concreet wat aan de positite van de RvC gedaan worden. Tot die tijd worden de Aandeelhouders uiteraard beinvloed door het besluit van de ledenraad gisteren.

Daarnaast kan de nieuwe RvC alsnog het contract van van Gaal afkopen mochten zij dit willen. Ach ja, we zullen zien.....The soap continues.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Verliezer = de club Ajax
    Winnaar = Louis :D

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als zij na een dergelijk grote motie van wantrouwen van de ledenraad gewoon blijven zitten en niet de eer aan zichzelf houden, moeten ze dat zelf weten ja.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zoekt Sander ze even op :+.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Knap klote. 8)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat mij meer verbaasd is dat hij 3,8 miljoen euro heeft gekost 8) 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij Utrechts duurste speler ooit dacht ik ook niet direct aan Alexander Gerndt.

Maar niet meer dan terecht als het waar is, had hij maar geen losse handjes moeten hebben. En als bonus straf een flinke schadevergoeding aan FCU betalen

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoe zou dat contractueel geregeld zijn?
    En kun je je daar tegen verzekeren?
    Stel je voor dat hij de bak in moet loop je toch zo een half miljoen mis aan alleen salariskosten...

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als ie moet zitten hoef je geen salaris door te betalen.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je loopt een half miljoen mis? Dat zou Utrecht wel willen :eek: Het zou ze juist geld kosten aangezien hij 3 maanden zit en gewoon een contract heeft.

Onrechtmatige daad voordat contract Utrecht getekend is --> geen mogelijkheid tot het verrichten van werkzaamheden --> ontbinding of nietig verklaren van het contract?

Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tyrant bedoeld dat Utrecht een half miljoen misloopt doordat ze er niks voor terug krijgen.

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En dag 3,8 miljoen euro, dat doet Utrecht dus niet.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Schadevergoeding uit wanprestatie?

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tijd om Keje Molenaar in te schakelen :+ (die is niet voor niets advocaat/jurist contract en arbeidsrecht). :thumbs:

19. Seh

Seh Guest

Eindbaas Guidetti. _O_

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    De Braziliaan Mancini gaat waarschijnlijk ook de bak in voor 3 jaar wegens verkrachting/mishandeling. Met FIFA heeft hij FC Niet dan Evert vaak uit de brand geholpen als supersub dus ik gun het hem niet..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina