Ik heb ook ~11 uur gehad nu, morgen weer een les (ik heb steeds maar 1 uur, soms 1,5 uur).
Aan theorie moet ik ook nog beginnen, zal morgen eens informeren over zo'n boek, want er zijn wel 50 verschillende volgens mij .
En over speciale manouvres: je hebt ook nog de stopopdracht (dus zo dicht mogelijk achter een auto parkeren).
Qua gevoel rij ik best aardig, vooruit kijken etc gaat lekker en ook de instructeur zei dat ik het bovengemiddeld doe.
Enige waar ik nog een beetje tegenaan loop is dat ik best weinig naar borden kijk en zo dus geen idee heb of ik nu voorrang van rechts heb of niet . En ik kijk opzich ook vaak naar de snelheidsmeter, want als ik 50 mag zit ik altijd zo weer op de 60.
Als ik alles gewoon rustig doe gaat het top, maar soms wil ik dingen gewoon té snel doen en denk ik het al veel beter te kunnen eigenlijk en dan krijg je bijvoorbeeld dat hij ff stottert met opschakelen van 1 naar 2 hehe.
Met rotondes en terugschakelen heb ik wel een erger puntje: ik rem dan af en schakel terug naar z'n 2, maar ipv de koppeling dan gelijk op te laten komen als ik kan doorrijden, doe ik dit vaak pas als ik al op de rotonde zelf ben. Gaat gewoon automatisch .
Laatst bewerkt: 6 dec 2011