Als je thuis pakkie krijg met 0-3 dan ben je gewoon niet goed genoeg. Het is ook helemaal niet relevant, want Ajax had het in eigen hand. Gelijk spelen tegen Real en Lyon had met 30-1 mogen winnen.
Maar goed, afgaande op het resultaat van Lyon lijkt het inderdaad alsof het niet helemaal zuiver is. Ik weet niet of je beelden van Dinamo - Lyon hebt gezien, maar het is wel heel bizar hoor. Ze waren duidelijk de zwakke broeder in de CL, maar dit was wel heel erg. Maar goed, het boeit me verder echt niets, want Ajax had het allemaal in eigen hand. Het is zonde, maar meer ook niet. Die twee (onterecht) afgekeurde goals zijn natuurlijk ook de nekslag geweest. Dat maakt je kapot, en dat is jammer.
Overigens is omkoping niet zo heel vreemd hoor, zo vreemd is het niet dat mensen denken dat er omkoping bij komt kijken. Dan gaat het echt niet alleen om het doorgaan, vooral het gokken is de oorzaak van omkoping. Omdat de kans dat Ajax door zou gaan natuurlijk vele malen groter was dan dat Lyon doorging zou ik er niet heel vreemd van opkijken.
Laatst bewerkt: 8 dec 2011