Naja sowieso wat jonger publiek heb ik het idee. Maarja, ik ben ook niet helemaal subjectief. Ken langzamerhand dat halve vak iig van gezicht. Er staat daar altijd één bazen opa in een kappa regenjas ding. Op Z1 zit ook zo'n baas, een neger van een jaar of 60 die heel de wedstrijd zit te schelden en te schreeuwen met zijn handen omhoog.
Dan ken je ook die neger in die rolstoel waarschijnlijk wel Ik heb trouwens wel bizar veel zin in komende zondag. En ik denk dat je objectief bedoelt?
Ja bedoel objectief. Ja, er staat ook echt zo'n über neger op Z4 zo'n van 2 bij 2. Als het goed is heb ik nog een foto waar hij opstaat en ik en mijn maten daar achter verdwijnen, even zoeken. Oh, mijzelf zie je wel links van die gozah, maar een maatje van me staat helemaal niet meer op de foto door hem. Du neger boven de steward bedoel ik.
Geen kaarten. Kon sowieso niet, studie en werk... Kut Feyenoord ze gaan weer normaal ballen als ik geen seizoenkaart meer heb.
Wat een verschil he met vorig seizoen toen het niet eens uitverkocht was. Ook het 'hondstrouwe' Legioen lijkt te varen op opportunisme.
Tja... kan me voorstellen dat je er na zulke seizoenen mee stopt als het niet meer haalbaar is. Ik ben zelf ook gestopt met naar alle uitwedstrijden te gaan, als je al die bedragen bij elkaar optelt staan de tranen in je schoenen, zeker als je ziet hoeveel er verloren worden. Nu ga ik alleen nog de leukere. Wss wel Diamondcard kwijt, maar ja, als ik volgend seizoen maar naar de arena kan En Shin David komt de boel ff op scherp zetten Laat het zsm zondag zijn!
Oke. Ik stopte omdat ik op zondag regelmatig moet werken, vorig seizoen een stuk of 6 wedstrijden gemist door werk. Ah, dit spandoekje bedoelde ik! 2003, damn lang geleden alweer.
Er was er ook een keer een met rennende mannetjes met lange neuzen met daarnaast de tekst "lopen altijd weg".
Ghehe ik sta hier ook op Is alweer 3 seizoenen geleden ofzo. Sta nu voor t 3e seizoen op S dacht ik. Of tweede... hmm..
Me eerste wedstrijd van het seizoen die ik weer in de kuip ben, zal weer goed zijn om te kijken of dezelfde mannen en de verschrikkelijk krijskraai (hele aardige dame buiten haar stem om). Precies op tijd terug naar 9 maanden om even me seizoenskaart weer te kunnen gebruiken, mag daarna weer anderen het gebruiken, blijkt meer geluk te geven dan de afgelopen jaren dat ik er altijd zat. Wel weer zin in
Ja kan ook wel kloppen. Mijn geheugen is gewoon zo fucked up dat ik niet meer weet of ik nu voor m'n 2e of 3e seizoen op S sta en of ik daarvoor 3 of 4 seizoenen op Z heb gestaan...
Kom maar op als je zo graag wilt. Straks staat er bij Ajax een half team aan Denen in het eerste. (minus Eriksen, want die gaat voordat dat gebeurt al weg)
Alweer een 10? Haal toch is een keer een sterke Deense CV zoals zanka, misschien kunnen Eriksen en Boilesen hem overhalen naar Ajax te gaan