1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Naja sowieso wat jonger publiek heb ik het idee. Maarja, ik ben ook niet helemaal subjectief. :+ Ken langzamerhand dat halve vak iig van gezicht. Er staat daar altijd één bazen opa in een kappa regenjas ding. _O_

Op Z1 zit ook zo'n baas, een neger van een jaar of 60 die heel de wedstrijd zit te schelden en te schreeuwen met zijn handen omhoog. :lol:

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ken je ook die neger in die rolstoel waarschijnlijk wel :+

Ik heb trouwens wel bizar veel zin in komende zondag.

En ik denk dat je objectief bedoelt?

3. Seh

Seh Guest

Ja bedoel objectief. Ja, er staat ook echt zo'n über neger op Z4 zo'n van 2 bij 2. :+ Als het goed is heb ik nog een foto waar hij opstaat en ik en mijn maten daar achter verdwijnen, even zoeken.

Oh, mijzelf zie je wel links van die gozah, maar een maatje van me staat helemaal niet meer op de foto door hem. 8) Du neger boven de steward bedoel ik. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2012
  4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bron: Ajaxshowtime/Tipstablet

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik nu al denk aan wat er zondag gebeurt als we scoren...ik denk dat ik onderaan het vak eindig :+

6. Seh

Seh Guest

Geen kaarten. :'-( :'-( Kon sowieso niet, studie en werk...
    Kut Feyenoord ze gaan weer normaal ballen als ik geen seizoenkaart meer heb.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschil he met vorig seizoen toen het niet eens uitverkocht was. Ook het 'hondstrouwe' Legioen lijkt te varen op opportunisme.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Tja... kan me voorstellen dat je er na zulke seizoenen mee stopt als het niet meer haalbaar is. Ik ben zelf ook gestopt met naar alle uitwedstrijden te gaan, als je al die bedragen bij elkaar optelt staan de tranen in je schoenen, zeker als je ziet hoeveel er verloren worden. Nu ga ik alleen nog de leukere. Wss wel Diamondcard kwijt, maar ja, als ik volgend seizoen maar naar de arena kan :+

En Shin David komt de boel ff op scherp zetten :+ Laat het zsm zondag zijn!

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  9. Seh

Seh Guest

Oke.

Ik stopte omdat ik op zondag regelmatig moet werken, vorig seizoen een stuk of 6 wedstrijden gemist door werk.

Ah, dit spandoekje bedoelde ik! 2003, damn lang geleden alweer. :+

[​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2012
  10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Er was er ook een keer een met rennende mannetjes met lange neuzen met daarnaast de tekst "lopen altijd weg".

11. Seh

Seh Guest

Doet me pijn dat ik dit zondag op tv moet kijken. Om daarna weer lekker te leren. :emo:

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Viel me ook erg op.

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ghehe ik sta hier ook op :+ Is alweer 3 seizoenen geleden ofzo. Sta nu voor t 3e seizoen op S dacht ik. Of tweede... hmm..

14. Seh

Seh Guest

Volgens mij 2 seizoenen geleden.

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Me eerste wedstrijd van het seizoen die ik weer in de kuip ben, zal weer goed zijn om te kijken of dezelfde mannen en de verschrikkelijk krijskraai (hele aardige dame buiten haar stem om). Precies op tijd terug naar 9 maanden om even me seizoenskaart weer te kunnen gebruiken, mag daarna weer anderen het gebruiken, blijkt meer geluk te geven dan de afgelopen jaren dat ik er altijd zat.

Wel weer zin in :)

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja kan ook wel kloppen. Mijn geheugen is gewoon zo fucked up dat ik niet meer weet of ik nu voor m'n 2e of 3e seizoen op S sta en of ik daarvoor 3 of 4 seizoenen op Z heb gestaan...

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Kom maar op als je zo graag wilt. Straks staat er bij Ajax een half team aan Denen in het eerste. :+ (minus Eriksen, want die gaat voordat dat gebeurt al weg)

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Alweer een 10? Haal toch is een keer een sterke Deense CV zoals zanka, misschien kunnen Eriksen en Boilesen hem overhalen naar Ajax te gaan :p

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Denen zijn altijd welkom, maar haal inderdaad nou eens wat defensieve versterkingen.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    waar zit jij? Ik kan ook echt niet wachten, tering

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina