Wat ik dus ook vind, ik zei al meteen dat het een schwalbe was, maar krijg nu mijn twijfels omdat hij wel degelijk wordt 'vastgehouden' aan zijn voet in de lucht. Hij gaat theatraal liggen, dat is waar en is ook kut.
Arrogant vind ik hem trouwens helemaal niet, dat blijkt uit geen één van zijn interviews en filmpjes van de trainingen. Bij het interview van vandaag doet hij inderdaad wel zo, maar echt gek kan ik dat niet vinden als je die zelfde vraag iedere keer krijgt en als er dan ook nog één journalist is die er 20x over doorgaat terwijl hij duidelijk aangeeft 'vastgehouden' te worden bij zijn voet.
Maar een schwalbe hè, even een vraag. Noemen jullie het ook een schwalbe wanneer je aangeraakt wordt en theatraal gaat liggen? Ik bedoel, ik vind dat theatrale ook übergay en zou liever willen dat hij het niet zou doen, want hoef geen Suárez in mijn team. Maar een schwalbe is toch eerder wanneer er niets aan de hand is, en je dan ineens gaat liggen? Want ik kan wel steeds zeggen dat ik er aan twijfel of het een schwalbe is, maar misschien heb ik er wel een heel ander beeld van.
Trouwens, Suárez vs Evra heeft een verleden!
[yt]ghXjZe8VP7g[/yt]
Laatst bewerkt: 12 feb 2012