1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 58]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat ik dus ook vind, ik zei al meteen dat het een schwalbe was, maar krijg nu mijn twijfels omdat hij wel degelijk wordt 'vastgehouden' aan zijn voet in de lucht. Hij gaat theatraal liggen, dat is waar en is ook kut.

Arrogant vind ik hem trouwens helemaal niet, dat blijkt uit geen één van zijn interviews en filmpjes van de trainingen. Bij het interview van vandaag doet hij inderdaad wel zo, maar echt gek kan ik dat niet vinden als je die zelfde vraag iedere keer krijgt en als er dan ook nog één journalist is die er 20x over doorgaat terwijl hij duidelijk aangeeft 'vastgehouden' te worden bij zijn voet.

Maar een schwalbe hè, even een vraag. Noemen jullie het ook een schwalbe wanneer je aangeraakt wordt en theatraal gaat liggen? Ik bedoel, ik vind dat theatrale ook übergay en zou liever willen dat hij het niet zou doen, want hoef geen Suárez in mijn team. Maar een schwalbe is toch eerder wanneer er niets aan de hand is, en je dan ineens gaat liggen? Want ik kan wel steeds zeggen dat ik er aan twijfel of het een schwalbe is, maar misschien heb ik er wel een heel ander beeld van. :+

Trouwens, Suárez vs Evra heeft een verleden! :eek:

[yt]ghXjZe8VP7g[/yt]

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom moet bij elke schwalbe discussie Suarez worden genoemd? :'-(

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gaat het nou al pagina's lang over een welles/nietes schwalbe van Mertens?
    Boeiend, Mertens is een baas met een hoog stemmetje.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ik snap Siemenn wel..
    Z'n voet word even getoucheerd.

Alleen vergeet hij dat Dries zijn schwalbe al inzet voordat de hand erbij komt. Hij springt op en is van plan om zich te laten vallen zodat hij een pingel krijgt. Daarna voelt hij een handje en voegt hij nog effe een nieuw turnelement toe waardoor het er nog slechter uitziet.

Inderdaad.
    Laten we het maar over de andere wedstrijden hebben van vandaag he vriend! ;)

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Matig Feyenoord gezien vandaag, groot verschil of Clasie speelt of niet. Als die volgende week niet mee kan doen zeg ik Leerdam naar het middenveld en De Vrij of Mokotjo rechtsback.
    De sneeuwballen regen richting Velthuizen was trouwens erg vermakelijk momentje.

Koop er nog maar 11:)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik bedoelde meer van Siemenn verdedigd Mertens omdat hij van PSV is net als dat Suarez de afgelopen jaren schwalbe's maakte en vaak (deels) werd verdedigd door de Ajacieden, dat geldt natuurlijk niet voor alle Ajacieden maar je ziet een schwalbe toch anders als het om een favoriet van je gaat.

Persoonlijk snap ik ook nog steeds niet dat Suarez rood kreeg in de kwartfinale van het WK.

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    he vriend! ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Is er al wat bekend over Clasie? Leek op een liesverrekking...
    En Clasie speelde trouwens best kut vandaag in de korte tijd dat hij gespeeld heeft.

Maar Fernandez was dieptepuntje en El Ahmadi speelde ook nog op een Afrikaans tempootje.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vond het een kut schwalbe, totdat ik het (belachelijke) NOSE-interview zag met Mertens, waarin hij 6x herhaald werd. Toen zag ik pas de hand, en snapte ik het ineens wat beter.

Zie hier:

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    NOSE- Interview.

Doei Siemenn, treurig hoor.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ik vond Dries zich anders ook belachelijk gedragen in dat interview hoor.
    'Je ziet het toch zelf?'

Alsof die niet beseft dat het op z'n minst een beetje discutabel is :emo:.
    Hij doet alsof z'n been zojuist werd afgezaagd en de interviewer het niet zag.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Clasie vond ik juist nog een van de beteren.. Fernandez wel echt drama, blijkbaar traint Cabral ook niet best anders zet je die toch neer, dunkt me.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, vond het ook raar hoe hij zich gedraagde, omdat hij normaal heel .. vrolijk (op z'n Kabouters') is ook voor de camera. Nu was hij enorm geïrriteerd door dat steeds herhalen van de vraag. Maarja, kan ik enerzijds begrijpen, anderszijds had hij het ook gewoon slimmer aan moeten pakken.

:D

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja ik zag hem warmlopen en ik zat te wachten op de wissel... Maar toen kwam Cissé 8).
    Clasie speelde een beetje nonchalant leek het wel.

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Niks bekend geloof ik. Was je in het stadion? Clasie was juist goed, won veel 2e ballen op het middenveld waardoor Vitesse in de eerste helft niet kon aansluiten na hun lange bal op Havenaar. Tweede helft zie je dat Mokotjo die duels niet wint waardoor Vitesse toch een aantal keer gevaarlijk kon worden.

Fernandez is geen eens zo slecht, het is alleen totaal geen linksbuiten. Hij weet niet hoe die moet lopen zonder bal en weet niet wat die moet doen met bal. Geef Cabral maar het vertrouwen, zit ook veel meer toekomst in.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Ja zat toevallig vandaag wel in het stadion. Lekker te ergeren aan die wave :p.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we niet de discussie verneuken.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    jij maakt je ook altijd maar druk in dit topic he?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sommige mensen komen op een forum om te discussiëren en praten over een wedstrijd en andere komen er om hun frustraties van hun dagelijks leven van zich af te posten. En ik heb het bij het tweede niet over Dyonko..

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Haha Real ook achter tegen Levante nu 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina