@Hierboven
Ik voel mij wel persoonlijk aangesproken door jouw manier van reageren, PineaPPle JOE. Je beschildert mij als iemand die blindelings informatie overneemt, je noemt mij een 'knul' (Nou, gezien jouw reactie ben jij de enige knul hier) en je verwacht van mij dat ik niet ga reageren nadat je mij voor dit alles hebt uitgemaakt. Helaas voor jou!
Omdat jij kennelijk te lui was om even te googelen, maar wel een preek kon houden om mij in het ongelijk te stellen (zonder enige feiten), heb ik dat maar voor je gedaan:
Binnen 5 seconden een site van Kennislink.nl gevonden (betrouwbaar genoeg voor je, of te ''rechts''?), waarin staat dat onze aarde velen malen hiervoor even warm en zelfs warmer is geweest als nu het geval is: In de Middeleeuwen zelfs nog, waarin we, als ik Head Ninja's reactie moet geloven, al volop in de industriële revolutie zaten *proest*.
http://www.kennislink.nl/publicaties/na-de-broeikas-komt-de-ijstijd
Nu denk je zeker, ik heb gelijk! Nou, de reden dat het klimaat warmer wordt is, omdat we naar een ijstijd toesteven..
Van mij mag je hier trouwens wel op reageren hoor, maar lees wel eerst dat artikel. Let ook op de manier waarop ik deze reactie heb getypt, ik probeer jou niet te kleineren. Het kan dus ook anders, neem daar een voorbeeld van.
Kortzichtig ben ik al helemaal niet, dat is eerder iemand die niet naar een ander durft/wilt luisteren. (Zie je laatste zin).
Wat betreft Head Ninja: Je verhaal is interessant, maar met de link hierboven ontkracht ik al alles wat je beweert. Ik sta wel open voor discussie: Mochten die miljoenen jaren oude ijsschotsen bestaan (kan best), is het een simpele kringloop van smelten-vriezen. Nu zitten we in een ''smelten'' periode. Solved!
Klik om te vergroten...