Sorry even niet meer hier in gekeken, maar inderdaad chiang mai pakken en lekker de eilanden. Verder die jaloezie was gebaseerd op bepaalde gebieden in Thailand waar je ontzettend veel aandacht van dames (en heren) zal krijgen. Zeker even bij de Silom Nightmarket kijken, en de straatjes er omheen, dat hoort er toch gewoon bij.
Verder kan ik Koh Samet aanraden, een rustiger eiland dan de eilanden in het zuiden en redelijk dichtbij Bangkok. Zelf vond ik Kanchanaburi ook de moeite waard maar had vlak daarvoor veel over de aziatische geschiedenis geleerd dus dat helpt. Gewoon in het algemeen een schitterend land, met een gezellige metropolis, witte stranden, mooie natuurgebieden en ook nog eens zeer gekke plekken (ervaringen).
Oh en als backpacker daar niet teveel plannen, reizen is zeer makkelijk en door verhalen van anderen is het heerlijk om flexibel te zijn. Lub D in Bangkok (Silom area) is het beste hostel waar ik ooit geweest ben tot nu toe, en ze hebben ook een twee-persoonskamer. Het is wat duurder dan andere plekken, 17euro met zijn tweeen, maar zeer schoon, super personeel en veel backpackers/reizigers dus goed om contact te maken en ideeen te krijgen. Daarnaast als je er heen gaat biertje iets verder op halen in de straat (scheelt helft van de prijs), en gewoon lekker op straat bij de stands eten, voor 1euro rijst met een ei, komkommer en nog soep. Ik mis het al
Edit: Zie dat is sommige dingen nu al dubbel gepost heb, sorry erg laat/vroeg
Laatst bewerkt: 3 apr 2012