Oke, toch besloten het advies van hier etc te volgen, wil toch max uit mijn training halen. onderstaand hoe het nu allemaal is:
Ik weeg 66 kilo,
Ben 1.74 lang
BF: weet ik niet ( schatting rond de 10 / 12% )
Hoe mijn trainings week eruit ziet:
Hierbij wel gezegd, elke dag minimaal 15 / 30 min cardio, elke vrijdag een uur cardio. En altijd warming up en cooling down.
Maandag: 4x borst oefeningen, 2x rug oefeningen, 4x triceps oefeningen. ( die 2 rug oefeningen moet ik van de Fysio omdat ik een zwakke rug heb op deze manier blijft dit in evenwicht )
Dinsdag: 4 x schouders, 4 x biceps
Woensdag: ( meestal rust dag of ik ga soms wat cardio doen )
Donderdag: 4 x rug, 1x triceps, 1x biceps, 1x borst. ( puur omdat ik veel ga trainen en ik toch iets te doen moet hebben daar en van de fysio niks dubbel mag doen behalve als ik het compenseer ( dus dat alles in evenwicht blijft ) )
Vrijdag: Veel cardio, 4 x buik.
Elke oefening is 3x (8 tot 12 ) dus ik heb 4 oefeningen borst, alle 4 de oefeningen 3x12.
Nu is dit mijn voedingsschema:
Ochtend:
Ontbijtdrank ( vroeger helemaal niks, krijg gewoon geen hap weg in de ochtend dus maar drinken)
10:00: Magere kwark met wat siroop (gewoon een schaaltje, schat rond de 200 gram ) ( siroop = 0% Vet, 0% calorieen )
12:30: Brood met kipfilet, kipsalade of kalkoekfilet ( net wat er op de zaak is van deze 3 ) Met een beker melk.
17:00: Eten wat de pot schaft, zal ook altijd zo blijven zolang ik nog thuis woon haha
21:00: Magere kwark met siroop. Meestal rond de 200 gram. En 2 eieren ( alleen het eiwit )
Verder drink ik de hele dag water, op misschien 1 keer in de week een red bull na. In de avonden geen vette hap, snoep, chips of andere zooi meer.
EDIT: Tussendoor meestal tussen 10:00 en 12:30 een banaan of appel, zelfde geld tussen 12:30 en 17:00
Doel is om helemaal strak te worden voor de zomer, vooral toch mijn buik. Cardio doe ik ook voor conditie, als ik 2 keer de trap op ren ben ik bekaf
Klik om te vergroten...