Ziet er goed uit! Ik vind het ook een mooie motor. Heb zelf een gixxer, en kwa vormgeving heeft het veel gemeen Ben zelf op geen gsx600f begonnen, leuke fietsen!
Ik wilde net posten dat ik mijn gixxer komende week weer terug krijg, maar bedacht net dat ik nog helemaal niet had verteld dat hij naar de garage moest.
Bij de ELE Rally was ik Judge of Fact. Houdt kort in dat je rally auto's op de openbare weg tussen de proeven door volgt. Ik had een gat laten vallen tussen mij en mijn rally auto. De rally auto kwam bij een stoplicht aan en dat sprong op oranje. Ik dacht hij rijdt zeker door en geef ff gas zodat ik oranje ook nog haal.... Dom besluit.... Rally auto trapt hem vol op de rem en ik kom halve meter tekort.
Voorover over de motor gevlogen en op de achterklep van de rallyauto geland, nog door zijn spoiler gevallen . Motor is net achter de auto op de grond geklapt en heeft de auto denk ik net niet geraakt. Gelukkig had ik zelf niets, zo'n spoiler is een best goede valbreker
Lullig dom inschat foutje, en uiteindelijk natuurlijk mijn fout. Lullig voor de rally auto ook, al was de spoiler al weer een heel stuk gefixt met wat ductape en kon hij zijn rally hervatten. Eerste botsing sinds dat ik een rijbewijs heb... En dan ook tijdens een rally...
Was toch al zo'n 3000 euro schade aan mijn motor alleen. Kappen achter kapot, ruitje kapot, uitlaat kaduuk, spiegels. Gelukkig geen structurele schade. Gelukkig all-risk en die hebben uitbetaald Ik was nog bang dat ze moeilijk gingen doen over de rally.
Maar krijg hem volgende week terug \o/. Heb er weer zin in \o/
Laatst bewerkt: 18 jun 2012