Dat is natuurlijk altijd zo. Je punt?
Wat ik wilde aangeven is dat de 3-0 meer in de lucht hing dan de 2-1. Je zag dat de Duitsers gewoon minder geconcentreerd waren. Ik vond het in de tweede helft op momenten gewoon echt heel pijnlijk om te zien. De gelatenheid bij Oranje en het gemak waarmee de Duitsers het balletje rond lieten gaan. Die vroegen zich volgens mij ook zelf af hoe het zo makkelijk kon gaan.... Daardoor kwam er op een bepaald moment een bepaalde gemakzucht over hen heen en dat zorgde voor de 1-2 en niet de veerkracht van Oranje. Die was er wél, heel even na de goal van Van Persie, maar ebte even zo makkelijk weer weg daarna.
We hebben 1 grote kans gehad in de eerste 20 minuten (die bal van Van Persie). De Duitsers speelden goed georganiseerd, wij niet. Het was volkomen logisch dat we achterkwamen.
Que? Tempo opvoerden? .....Welk tempo? Tempo lag in de eerste 20 minuten laag en in de overige 70 minuten ook. Heb jij ze zien doordekken? Heb jij ze zien jagen? Heb jij een hoge balcirculatie en combinaties gezien? Ik in ieder geval niet....
Laatst bewerkt: 14 jun 2012