1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.765
    PSV gaat gewoon in het rechterrijtje eindigen met die man in het team. :lol:

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Bij 2-0 winst van Oranje is het doelsaldo 0.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dus zou Oranje door zijn als ze zelf met 2 goals of meer winnen en Denemarken verliest. Want die staan nu op 0 qua doelsaldo, en verliezen betekend minstens -1 qua doelsaldo voor de Denen.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.765
    Om er vervolgens (alweer) door Rusland uitgeknikkerd te worden. :+

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

Ergens hoop ik dat ze toch doorkomen, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ze zichzelf weer voor aap zetten.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat klopt ja. :)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja inderdaad, foutje

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook. Vond ik al na die match tegen Denemarken. Als er zo negatief gedaan wordt door zoveel mensen van je thuisfront helpt het ook niet bij de spelers, dan blaast de media het ook nog eens op. Volgens mij zijn we het enige land dat hoopt dat hun eigen land verliest. Geeft de spelers enorme motivatie. Nu weer, het kan nog, maar niemand gelooft er nog in. Kom op man, kijk dan niet naar het EK

Ik ben ook erg teleurgesteld maar echt bs als je niet meer wil dat ze verder komen

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We kwamen achter omdat we zelf verzuimden te scoren. Je punt?

Feit was toen wij het tempo opvoerden Duitsland teruggedrongen werd. Dat was in de eerste 20 minuten en dat was in de 2e helft. Genoeg kansen gehad om zelf te scoren.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is natuurlijk altijd zo. :+ Je punt?

Wat ik wilde aangeven is dat de 3-0 meer in de lucht hing dan de 2-1. Je zag dat de Duitsers gewoon minder geconcentreerd waren. Ik vond het in de tweede helft op momenten gewoon echt heel pijnlijk om te zien. De gelatenheid bij Oranje en het gemak waarmee de Duitsers het balletje rond lieten gaan. Die vroegen zich volgens mij ook zelf af hoe het zo makkelijk kon gaan.... Daardoor kwam er op een bepaald moment een bepaalde gemakzucht over hen heen en dat zorgde voor de 1-2 en niet de veerkracht van Oranje. Die was er wél, heel even na de goal van Van Persie, maar ebte even zo makkelijk weer weg daarna.

We hebben 1 grote kans gehad in de eerste 20 minuten (die bal van Van Persie). De Duitsers speelden goed georganiseerd, wij niet. Het was volkomen logisch dat we achterkwamen.

Que? Tempo opvoerden? .....Welk tempo? Tempo lag in de eerste 20 minuten laag en in de overige 70 minuten ook. Heb jij ze zien doordekken? Heb jij ze zien jagen? Heb jij een hoge balcirculatie en combinaties gezien? Ik in ieder geval niet....

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er was wel echt de wil bij iedereen om te winnen :emo:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.765
    De eerste twintig minuten (volgens mij was het veel minder) kwam gewoon omdat Duitsland wat tam begon.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan onmogelijk weten of de Duitsers de teugels lieten vieren of dat wij daadwerkelijk beter gingen spelen en hen terugdrongen. Het is dus geen feit dat toen wij het tempo opvoerde de Duitsers teruggedrongen werden.

Sterker, het viel mij op dat bij een stand van 2-0 wij wel wat kansjes gingen krijgen in de 2de helft, maar dat wij na de 2-1 van ons wij weer geen enkele kans kregen om te voetballen. Ik zou dus eerder zeggen dat de Duitsers ons wat ruimte gaven en dat we ze daarom eventjes konden terugdringen.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat dat spel zich wel verder had doorgetrokken als dat tegen doelpunt niet in de 24ste minuut viel, vanaf toen was het bergafwaarts. Zo een vroege goal is echt een enorme klap. Maja zullen het niet weten, verdediging is om te huilen. Tegen Denemarken viel die bal ook zo vroeg echt zonde

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het nog steeds een feit :+ Hoeft alleen geen samenhang of oorzaak te zijn.

Daarnaast blijft het natuurlijk speculeren.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    True, daar heb je gelijk in. Ik vraag me alleen af of wij echt het tempo opvoerde. De passing was eindelijk wat naar voren gericht, dat hielp al wat. Al met al was het eigenlijk een afstraffing en mogen Duitsland bedanken dat ze ons niet hebben geslacht.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is het nu zo dat als wij verliezen en de Denen winnen zelfs de Duitsers er nog uit kunnen vliegen?

Dus iedereen zondag voor de winst moet spelen?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Duitsland kan voor gelijkspel spelen.

Deel Deze Pagina