Goed, zoals elk jaar rond deze tijd komen de vakanties nu wel weer om te hoek kijken. Nu heb ik al eerder in het topic gepost dat ik van plan was/ben om in de maand augustus te gaan backpacken in Thailand. Nu heb ik dit nooit eerder gedaan en heb ik er dus niet al te veel verstand van. Echter heb ik me al wel veel laten inlezen hier en ook op diverse reisfora en eigenlijk moet je gewoon een ticket boeken en gaan. Nu ben ik dit dus van plan, gewoon een ticket boeken, Lonely Planet boekje mee en verder daar wel zien wat ik doe. Echter ben ik best bang, gezien ik dit allemaal in mn up moet regelen. Je zit toch in je up in een vliegtuig, e.d. Je moet er wel voor open staan. En het moet allemaal maar nu net last minute lukken want qua voorbereiding ben ik gewoon echt megalaat. Vrienden van me willen niet mee (gaan al met hun chicks, of geen geld ervoor), dus ik ben echt op mezelf aangewezen wat dit betreft. Reisgenoten zoeken is tot nu toe nog niet echt gelukt (via het forum van aroundtheglobe)..heeft iemand verder nog tips of ideeen en of dit uberhaubt nog wel een goed idee is?
Ik kan ook gewoon niet gaan en nog met wat maten naar Mallorca en daar gewoon weer een weekje zuipen. Maar daar had ik nou net even geen zin in..verder dan nog paar daagies naar Londen naar een maat van me toe en wellicht dan nog ergens in augustus een korte vakantie mja. Dilemma dit.
Laatst bewerkt: 2 jul 2012