Westkust USA
. Ben er afgelopen jaar geweest. Gevlogen naar Los Angeles, dag daarna gelijk door naar Las Vegas. Daar een paar dagen verbleven in het Venetian, wat een gekkenhuis haha. Vanaf daar langs de natuurparken geweest: Grand Canyon, Monument Valley, Arches, Canyonlands, Capitol Reef, Bryce (!), Zion. Daarna weer langs Las Vegas wat meer achteraf in een motelletje gezeten en onder andere in oud-vegas geweest, ook een echte aanrader. Toen naar Dead Valley, Seqouia Park en Yosemite Park geweest. Na Yosemite zijn we naar San Fransisco gegaan en vanaf daar in een week langs de kust rustig aan naar Los Angeles gereden waar we het vliegtuig terug weer pakten.
Een echte mustsee is Antilope canyon, wat minder bekend dan andere plekken maar o zo mooi. Zorg wel dat je er vroeg bent, want je moet mee met een gids. Stukje rijden met jeep door het zand, voordat je bij dit natuurlijk schoon komt. Een van de vele hoogtepunten van deze schitterende reis!
Oostkust ben ik nog nooit geweest, dus dat zou ik niet weten. Van Oost naar West of andersom lijkt me ook wel erg vet.
Klik om te vergroten...