Mourinho: ‘Hart ligt nog steeds bij Inter, ik heb meer dan eens gehuild’
Woensdag, 28 november 2012 om 14:22
José Mourinho leidde Real Madrid afgelopen seizoen naar de eerste Spaanse titel sinds 2008, maar in de huidige jaargang hebben de Portugese oefenmeester en zijn ploeg het een stuk lastiger. The Special One krijgt veel kritiek te verwerken en maakt zich met zijn recente uitspraken waarschijnlijk niet geliefd bij de Real-supporters; voor Mourinho is er maar één echte liefde en dat is Internazionale.
De coach verruilde de Italiaanse club in 2010 voor de Koninklijke, maar deed dat vooral op advies van anderen. “Het was al de derde keer dat Real bij me aanklopte”, vertelt Mourinho aan TVI. “Mijn vrienden zeiden dat ik altijd het gevoel zou houden dat ik iets miste, als ik niet naar Madrid ging. Ik vertrok, omdat je geschiedenis schrijft als je met Real Madrid iets wint.”
“Mijn hart ligt echter nog altijd bij Inter”, vervolgt de Portugees. “Ik ben nog nooit ergens gelukkiger geweest dan ik daar was. Ik heb meer dan eens gehuild toen ik die club verliet. Mijn hart ligt in Milaan, ik zal altijd een zwak blijven houden voor die club. Inter is een familie waartoe ik altijd zal behoren. Als ze winnen vier ik feest, en als ze verliezen lijd ik daaronder.”
[yt]tBs9JVDPla4[/yt]
Laatst bewerkt: 28 nov 2012