1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hij is ook pas 17 he? :+ Dat was volgens mij ook zn eerste tv interview voor EL.

2. Seh

Seh Guest

Wtf. :emo:m

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan je ook eens zonder ':emo:' reageren?

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    You talking to me?

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sana ziet er uit als een debiel met die kapsels, maar over Vilhena ben ik het wel eens met Dyonko. Ofja, grotendeels. Hij heeft ook gewoon zo'n crackhoofd. Z'n mond hangt áltijd zo half open, ogen half dicht, etc. Zo'n slome vent. :+

6. Seh

Seh Guest

Ja hoor. Alleen is dat lastig als ik zoiets lees.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734

Ach, erger dan dit is er niet op de Nederlandse velden, hoor. :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe mij maar zo'n lelijke middenvelder met geweldige kwaliteiten, dan van die gladde sissy's als Schone, Eriksen, etc. :D

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is moeilijk voor hem.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mourinho: ‘Hart ligt nog steeds bij Inter, ik heb meer dan eens gehuild’
    Woensdag, 28 november 2012 om 14:22
    José Mourinho leidde Real Madrid afgelopen seizoen naar de eerste Spaanse titel sinds 2008, maar in de huidige jaargang hebben de Portugese oefenmeester en zijn ploeg het een stuk lastiger. The Special One krijgt veel kritiek te verwerken en maakt zich met zijn recente uitspraken waarschijnlijk niet geliefd bij de Real-supporters; voor Mourinho is er maar één echte liefde en dat is Internazionale.

De coach verruilde de Italiaanse club in 2010 voor de Koninklijke, maar deed dat vooral op advies van anderen. “Het was al de derde keer dat Real bij me aanklopte”, vertelt Mourinho aan TVI. “Mijn vrienden zeiden dat ik altijd het gevoel zou houden dat ik iets miste, als ik niet naar Madrid ging. Ik vertrok, omdat je geschiedenis schrijft als je met Real Madrid iets wint.”

“Mijn hart ligt echter nog altijd bij Inter”, vervolgt de Portugees. “Ik ben nog nooit ergens gelukkiger geweest dan ik daar was. Ik heb meer dan eens gehuild toen ik die club verliet. Mijn hart ligt in Milaan, ik zal altijd een zwak blijven houden voor die club. Inter is een familie waartoe ik altijd zal behoren. Als ze winnen vier ik feest, en als ze verliezen lijd ik daaronder.”

[yt]tBs9JVDPla4[/yt]

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

NO NO NO :'-(

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Markie en Kevin! :D

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn god. Die ranzige mensen zoeken elkaar wel op ook...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schijnt wel een flink talent te zijn, maar we hebben al zo veel aanvallende middenvelders. Toch, als Eriksen vertrekt zou je hem wel bij het elftal kunnen halen. Is een linksbenige aanvallende middenvelder.

Heb nog een mooie goal van hem gevonden:
    [yt]igIZw3dy8BA&feature=fvst[/yt]

15. Seh

Seh Guest

Nice!

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van de week kaartje gehaald voor feyenoord - ado. Me 1e uitwedstrijd van het seizoen :). Was net optijd want nu is het uitverkocht. Gaan met de bus aangezien dat 10 euro scheelde per kaartje alleen hebben ze niet zoveel parkeerplek dus gaan er maar 800 man. Jammer.

Bovenste vak bij feyenoord is 600 toch? Dan zitten we hopelijk gewoon beneden, anders vind ik er niks aan!

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lindgren gaat waarschijnlijk tekenen bij Groningen, toch een nuttige speler voor die club denk ik.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het is al heel lang geleden dat ik het onderste deel van het uitvak gebruikt hebt gezien voor uitsupporters. Maar ik zie dat deze vakken (G, Y) niet in de verkoop zijn, dus wellicht ;) Dan nemen jullie wel de meeste supporters mee ook in lange tijd trouwens. Tot nu toe heeft het uitvak (bovenste) alleen vol gezeten met Zwolle.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De laatste jaren hebben we het onderste vak maar dan met 1200 man. Nu 800. Wel lekker dat er daardoor 4000 plaatsen ofzo onbezet blijven :).

Dit is ook de enigste wedstrijd die we massaal gaan. De rest word amper bezocht. Feyenoord uit is de wedstrijd van het jaar volgens velen. Ondanks dat jullie nu al lang ongeslagen zijn thuis leeft er hier wel een gevoel dat we kunnen winnen. Zijn wij ook niet de laatste die gewonnen heeft in de kuip? :D

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Je bent van harte welkom maar ik vind het wel zo beleefd om niet punten te gaan jatten wanneer je bij ons op bezoek bent.

Deel Deze Pagina