Kom er net achter dat fotoklein.nl een winkel in Breda heeft (twee om precies te zijn, waarvan één een XL winkel zelfs in het centrum), dus ga m denk ik daar halen. Kom sowieso wel vaker in Breda en is ook maar half uurtje met de trein. En vind dat toch iets fijner dan online bestellen.
Gekke is dat hun prijzen in de winkel lager zijn dan hun prijzen online en zelfs goedkoper dan de laagste prijs uit de pricewatch op Tweakers! Zowel voor de 18-55mm kit (€594 in winkel) als de 18-135mm kit (€879 in winkel). Scheelt respectievelijk weliswaar maar 15 en 20 euro met hun online prijs, maar toch !
Morgen in de winkel dan ook nog maar eens vragen wat qua lens aan te raden is.
Dan heb ik alleen nog een vraag over de geheugenkaartjes. Ik vind zoveel verschillende soorten, SD, SDHC, SDXC en dan ook nog verschillende klassen en weet ik wat en natuurlijk ook nog de verschillende merken. Waar moet ik op letten? Ik wil dus naast foto's maken ook veel ermee gaan filmen (in 1080p).
En sorry dat ik zoveel vragen in zo'n korte tijd stel, maar ik ben enthousiast ! Ben door jullie antwoorden iig al aantal dingen wijzer geworden en heb dankzij jullie ook aantal keuzes kunnen maken, dus dat waardeer dan ook!
Laatst bewerkt: 7 dec 2012