Ik zit momenteel aan de creatine, potjw van creapure van bodyenfitshop. Er staat dat op de beschrijving dat je eerst een oplaadfase doet qua inname, dat betekent 4 maal elke dag 5g, 5 dagen lang. Daarna elke dag 5 gram. En wtf, ik weet niet wat er met dit spul is, maar na de 3e dag bij de 3e/4e dosering van die dag begon ik m beetje te flippen. Opeens koude rillingen, werd nogal angstig en een vaag hevoel in mn hoofd en algeheel in mn lichaam. Zwaar hoofd met name. Vandaag, mn vijfde dag, anderjalf uur geleden laaysye dosering ingenomen. Ik flipte hen gewoon. Kreeg het ziek koud, werd duizelig, angstig, ik voelde me alsof ik wat zou krijgen (aanval ofzo), en was gewoon bang, erg koud, rillen als een malle en vaag gevoel in mn hele lichaam en met name in mn hoofd (nu nog).
Ik ging ff in mn bed liggen en opwarmen. Nu gaat het wel weer, redelijk normaal, maar ik ben zo actief als wat. Ontzettend zenuwachtig ook. Wtf is dit? Ik heb een jaar rerug enkele hyperventilatieaanvallen gehad, was opeens random na een avondje flink gezopen te hebben. Had daar dik 2mnd last van. Dokter, ziekenhuis geweest, alles onderzocht, was kerngezond. Langs psycholoog geweest, want tsjah, als het niet fysiek is moet het wel psychisch zijn. Hoewel ik destijds wel stress had, vond ik de stress echt niet dramatisch. Heb ik nu nog steeds alleen heb geen last meer van hyperventilatie. Ben helemaal gestopt met drinken, denk dat dat deels de oorzaak was, want als ik nu nog een keertje redelijk zuip heb ik er weer lichtelijk last van. Anyway, na deze dosering creatine nu ook denk ik, symptonen komen overeen. Maar hoe kan dit? Als ik gewoon 3/5gram neemvin de ochtend en de rest van de dag niks heb ik er geen last van (denk ik). Maar deze vierde doseringvandaag weer, wtf ik voelde me echt megavaag en nu nog steeds.
Klik om te vergroten...