[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Niet alleen de dunks inderdaad, gewoon de hele uitstraling die die jongen heeft. Jong, lijkt me niet arrogant, kan 'alles' en lijkt een grote te gaan worden.

    Vind de winnaarsmentaliteit van Kobe overigens ook geweldig.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Niks mis met arrogantie hoor, daar hou ik in de NBA ook wel van :9
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Blake kan enkel dunken, sinds dit jaar begint hij eindelijk wat post moves en een mid-range jumper te ontwikkelen maar die stellen nog altijd weinig voor.

    Blake Griffin is zo gehyped dat het zielig wordt.


    Het wordt afwachten wat Chris Paul gaat doen want er gebeurt redelijk veel (frustraties) de laatste tijd in dat team dus het kan zijn dat hij vertrekt.

    Indien hij echt een titel wilt winnen moet hij naar New York (Knicks/Nets). Western Conference is te goed, te moeilijk. Moet je kijken hoeveel waardeloze teams er zijn in de Eastern conference. Miami en Indiana zijn de enige 2 echt goede teams, dan een stapje er onder heb je de Knicks en de rest is zo-zo. Clippers gaan nooit verder dan een 2de ronde geraken.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eh ja iets met Chicago enzo.
    Clippers is gewoon het 3e/4e beste team in het Westen atm (na Spurs en OKC).
    Dus snap niet echt wat het verschil is.
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Haha nee inderdaad, beetje dat 90's NBA sfeertje is prachtig.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is er met Chicago? Ik ben een fan van Chicago en Boston maar zonder Rose is het gewoon moeilijk. Vorig jaar hadden ze echt alles kunnen winnen, daar ben ik redelijk zeker van. Zelfs Boston had kunnen stunten.

    Chicago is een goed team maar je hebt Derrick Rose nodig. Je hebt amper/geen spelers op dat team dat zijn eigen shot kan creëren (Boozer, Deng, Butler, Noah, Gibson,...) en daar zit het probleem. Je hebt een scorer à la OJ Mayo nodig. Ze hebben nu Nate maar hij vertrekt zeer waarschijnlijk volgend seizoen, al hoop ik dat hij kan blijven maar ze hebben een SG/SF nodig die zelf iets kan creëren zonder elke keer een open shot dankzij Rose.



    Ik ben er 100% zeker van dat Chris Paul nooit iets gaat winnen met de Clippers. Max een 2de ronde, met heel wat geluk halen ze de conference finals maar dan moeten de goden goed gezind zijn.

    Clippers gaan een probleem hebben in de playoffs wanneer ze trager moeten spelen, nu is het fastbreak/fast paced offense en zoiets kun je niet in de playoffs doen en dan ga je zien hoe beperkt spelers zoals Griffin en Jordan zijn en worden.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Chicago is beter dan Brooklyn.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat mis is ook ja, vind t altijd tof om dat af en toe nog te zien in het hedendaagse spel.

    Denk ook niet dat de Clippers kunnen winnen. Wat het team precies mist weet ik niet. Misschien is het coaching, misschien is het lack of ervaring, I don't know.


    Ik dacht ook dat Chicago beter was dan Brooklyn, maar was verbaast te zien dat Brooklyn hoger staat. Toch denk ik wel dat wat Brooklyn heeft, Chicago mist en vice versa.

    Ik vind het trouwens wel klote dat de Lakers de nummer 8 spot weer hebben verloren.. Ik ben ook zo benieuwd wat Kobe gaat doen met z'n contract na dit seizoen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik doel dus wel op Bulls incl Rose he ;)
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn favoriete speler is Uncle Drew, it's all about getting BUCKETS

    Finale verloren van de fantasy league :mad:

    check die laatste dunk!

    [yt]bUxApHdi8K4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijke dunks! Echt die dunks die je mist in de dunkcontest, vooral die laatste inderdaad.
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha really nice dunks!! _O_

    En die block van McGee :eek:
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond het vet dat 'ie de Vince Carter dunk deed, dat doen weinig mensen meer in dunkcontests.

    Freak of nature, ik zou echt geïntimideerd zijn als ik tegen hem zou moeten spelen.
    Hij is 'maar' 2.13, dacht dat ie veel langer was. Zijn armen zijn sick lang dan.

    Btw, zag op NBA.com dat 'Melo's jersey nu de populairste jersey is in de Store, 't was voor lange tijd die van LeBron.
    Ik vind dat shirtje ook wel echt stylo, die van de NYK, zou ik ook nog wel willen en vind 'Melo een toffe speler. Sicke one on one game.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    VC is nog rete populair in the States hoor.
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    VC? Je doelt op de between the legs dunk waarbij een facilitator de bal stuitert?
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24



    Hij heeft er al mooiere gedaan maar moet je kijken naar Monta. Hij verdedigt de passing lane maar voor de rest laat hij Lebron zijn gang gaan haha.
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nu je dit zegt, ik snap nooit waarom verdedigers alley-oop fast breaks altijd zo belabberd verdedigen. Niet dat de kans groot is dat je 2 vs 1 fast breaks kan stoppen, maar soms ziet het er echt niet uit. Je moet als verdediger vol op de passer gaan, of degene met de bal om die pass zo moeilijk mogelijk te maken. Vaak lopen ze er een beetje half naast, zo verdedig je een alley-oop nooit.
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Die was wel super vet van LeBron ^^

    Ik zat vanochtend een oude wedstrijd van USA vs Groot Brittanië te kijken. Dit is ook wel mooi hoor :p
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag Nash een paar keer gewoon bijna weg sprinten toen er een alley oop werd gegooid :p Dan liever maar zoals Knight haha

    Wat ik trouwens ook niet snap is het volgende: heel vaak staan teams 1 punt achter met nog 5 tot 10 seconden te spelen en dan moeten ze dan inbounden aan de zijlijn. 9 van de 10 keer probeert iemand dan een drietje als buzzer beater, maar even vaak gaat ie ook mis. Ik snap niet waarom er dan niet een play wordt verzonnen voor een midrange jumpshot of lay up, iedereen wilt tegenwoordig een three point hero zijn.
     

Deel Deze Pagina