Wat is er met Chicago? Ik ben een fan van Chicago en Boston maar zonder Rose is het gewoon moeilijk. Vorig jaar hadden ze echt alles kunnen winnen, daar ben ik redelijk zeker van. Zelfs Boston had kunnen stunten.
Chicago is een goed team maar je hebt Derrick Rose nodig. Je hebt amper/geen spelers op dat team dat zijn eigen shot kan creëren (Boozer, Deng, Butler, Noah, Gibson,...) en daar zit het probleem. Je hebt een scorer à la OJ Mayo nodig. Ze hebben nu Nate maar hij vertrekt zeer waarschijnlijk volgend seizoen, al hoop ik dat hij kan blijven maar ze hebben een SG/SF nodig die zelf iets kan creëren zonder elke keer een open shot dankzij Rose.
Ik ben er 100% zeker van dat Chris Paul nooit iets gaat winnen met de Clippers. Max een 2de ronde, met heel wat geluk halen ze de conference finals maar dan moeten de goden goed gezind zijn.
Clippers gaan een probleem hebben in de playoffs wanneer ze trager moeten spelen, nu is het fastbreak/fast paced offense en zoiets kun je niet in de playoffs doen en dan ga je zien hoe beperkt spelers zoals Griffin en Jordan zijn en worden.
Laatst bewerkt: 8 apr 2013