De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Hahaha, die ere haag van PSV 8)

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    \o/\o/\o/\o/ AZ \o/\o/\o/\o/

3. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik t ook iemand gun is t Verbeek wel, prachtige kerel! :) en mooi niks in Eindhoven, heerlijk!

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jawel, de JC schaal toch :p

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bommel aan de mic.

Edit: Voor de liefhebber, op Canvas nu de bekerfinale van België.

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  6. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die fruitschaal mogen ze hebben van mij ;)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bah bah, schijt instelling en te veel alles-of-niets spelers. Jammer genoeg te vaak niets: Mertens, Toivonen, Lens en Wijnaldum.

Heb me nog het meest geërgerd aan Waterman (2 blunders, 2-0 nog 10x erger dan 1-0), Lens en Willems. Slappe zakken. Weg ermee.

Oh btw, die 3 penalties houden we te goed bij Kuipers, neem ik aan? :+

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat was toch echt meer de fout van marcelo en bouma hoor ;)
    Jij ziet weer dingen 8)?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je de 2-0 wijt aan een fout van Marcelo of Bouma, dan heb je een andere wedstrijd gekeken. Een keeper hoort zo'n bal eruit te houden. Echter is Waterman meer voetballer dan keeper. Wellicht had hij als CV het nog niet eens zo slecht gedaan.

En de penalties:
    - Handsbal van Viergever in de 10e minuut al, was overduidelijk een penalty. Geen twijfel.
    - Bij een 2-1 stand werd Lens zo'n 2 à 3 seconden flink vastgehouden, totdat hij op de grond lag. Maar nee, was niets aan de hand.
    - Twijfelgeval: Mertens werd aangetikt in de lucht, waardoor hij viel, met het tweede been van Rijnen (?). Dat z'n schoen daardoor uitvloog was het bewijs van contact, waardoor hij zijn balans verloor.

Zelfs in fucking Saudi Arabië (ofzo) lachen ze om onze verdediging :lol::

:'-(

Zelfs domme blonde hoeren lachen Van Bommel uit vanwege het terugkomen naar dit rotzooitje:

8) :+

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: jij hebt echt stront in je ogen.

Enige wat een penal had kunnen zijn is die hands, maar ik snap best waarom ie niet gegeven is .

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Die eerste handsbal was gewoon een 100% penal hoor 8) AZ heeft puur door het eerste kwartier gewonnen en bij een strafschop op een 0-0 stand had PSV de wedstrijd wel uitgespeeld.

Maar goed, mij hoor je niet klagen :+

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hebben we het over die vuile overtreding van Wijnaldum nog niet gehad, maar die zou je ook wel niet gezien hebben dan. Of misschien wel gezien, maar dan vind je het 'fair play' of iets dergelijks. Tenminste, dat ligt wel in de lijn der verwachtingen nu.

EDIT:

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Grappig hoe "anti"-PSV Siemen opeens is geworden nu het slecht gaat. Eerst zo lovend, zoveel hoop.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.670
    WTF ik wilde exact hetzelfde posten :lol:

Met zn Willems avatar. Moet je hem nu eens horen :+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Citaat van PSV netwerk wat zo'n beetje alles zegt en waar waarschijnlijk de meerderheid van de supporters het over eens is: Ik hou van PSV, maar deze selectie mag me gestolen worden. Kijk naar het hele seizoen: de verdediging is dramatisch (wat verlang ik terug naar 2005), het middenveld is te statisch en de aanval bestaat uit pseudo-vedettes die met verkeerde ideeën gekocht zijn. Mertens die hele wedstrijden afwezig is, Lens die meerdere extreem domme dingen doet in een seizoen (kampioensfeest van Ajax bijwonen, middelvinger opsteken naar eigen publiek wat mee is gereisd naar een uitwedstrijd, ruzie zoeken in de catacombe, etc), Willems die zichzelf de nieuwe Ronaldo vindt en de trainers belachelijk maakt op de training, Marcelo die niet kan voetballen en dan nog een grote bek durft te hebben tegen PSV-man Van Bommel, Strootman die op alles loopt te zeiken, Waterman die niet kan keepen. Op het veld is het allemaal alles of niets. Als het alles is, is iedereen blij. Als het niets is, wat te vaak gebeurt, is iedereen gefrustreerd en laat iedereen het lopen.

Daarnaast verneukt de directie het, op Sanders na. Brands koopt een ongebalanseerd team, haalt 3 jaar lang geen normale verdedigers, heeft geen scoutingsnetwerk (al zegt men van wel), haalt spelers die bij AZ al voor problemen zorgde en pakt geen spelers aan als ze de fout in gaan. Grootste fout: aanstellen Dick Advocaat, nog geen paar dagen na een persconferentie dat hij aangeeft dat PSV de jeugd de kans gaat geven. Daar wilde Dick niets vanaf weten. Dick heeft zelf ook een verkeerde keuze gemaakt, kwam hij al gauw achter. Maar het is een laffe hond; na iedere wedstrijd zichzelf niets verwijten, maar sneren uitdelen naar het team. Het wisselbeleid klopte van geen kant, het vertrouwen in Marcelo (?!) sloeg als een kut op een cakeje en de jeugd heeft nooit een kans gekregen.

En ja, er is wel iets bij mij gebroken, toen alle verhalen naar buiten kwamen in de VI. De verhalen over de kabel en over de directie die van PSV een koude club hebben gemaakt. Waar vroeger eenheid was in de staf, is nu niemand het met elkaar eens bij besluiten. Dick en Brands pakken dingen verkeerd aan. PSV is de afgelopen jaren niet vooruitgegaan en heeft niet stilgestaan, maar is achteruitgegaan. Zowel als selectie als club.

En ja, dan mag je kritisch zijn op je club. Ik hoop in deze zomer op een grote verkoop van onze pseudo-vedettes (Lens, Mertens, Toivonen, Matavz en Wijnaldum). Dat ze daarvoor maar goede verdedigers halen en wellicht een goede extra middenvelder ipv Wijnaldum en Toivonen.

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wat. Lens op het kampioensfeest?

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo:

Dat was gewoon geel ja, maar beetje raar dat met een soortgelijke actie Strontman niet geel kreeg, of vond je dat dan wel fair play? Daarnaast waren Marcelo en Altidore beiden vervelend naar elkaar toe, maar uiteindelijk kreeg alleen altidore een kaart. Al bij al denk ik dus niet dat de scheidsrechter "pro AZ" was ;)

En kijk de volgende keer niet te vaak naar je idool Mark, dat hij 3 vingers in de lucht steekt betekent echt niet dat je 3 penalty's had moeten hebben.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.803
    Je vergeet de 48 miljoen nog die beter naar KIKA had kunnen gaan. Niet alleen een kutclub atm, ook een kutgemeente. :+

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit voornamelijk. Ik ben niet echt op de hoogte van de kwaliteiten van de PSV-jeugd, maar er moet toch echt wel iets beters daar rondlopen dan Marcelo? Zo groot is de gok niet om hem dan te vervangen met een jeugdspeler.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er loopt ongetwijfeld iets beters rond, maar als je dan als trainer moet kiezen in het begin van het seizoen moet je iemand ook een kans geven en hem dus een peridode laten staan

maar er was natuurlijk een moment dat Dick in had moeten grijpen en het weer eens niet gedaan heeft. Als je gedurende het seizoen 0 progressie ziet in de verdediging waar je in eerste instantie voor kiest moet je ingrijpen

Die handsbal ben ik met Siemen eens, dat was een strafschop. Die andere 2 kun je imho over discussieren

Maar blij dat AZ gewonnen heeft want ik gun het ze wel. Kan me normaliter geen ruk schelen wie zou winnen als SCH of Ajax er niet bij betrokken is maar AZ heeft wel sympathie omdat ze ook nadat de zak geld van Dirk Scheringa verdwenen is ze nog proberen er wat moois van te maken en hun eigen voetbal te spelen

vind het mooi om te zien dat dan bijv zo'n gok op zon jongen als Altidore (die toch bij al zn vorige clubs de verwachtingen totaal niet waar kon maken) goed uitpakt

Gun het Verbeek als ras-Fries natuurlijk ook wel. Met z'n dwarse kop :+

Deel Deze Pagina