Ik heb pas bij Jersey-777.com besteld.
Ik had 4 shirtjes, 3 broekjes en 2 paar sokken besteld.
3 van de 4 shirtjes (Barcelona thuis, Real Madrid thuis en AC Milan 3de uit allemaal 2013-2014 zien er echt geweldig uit, ook met de officiele bedrukkingen op die van milan na, maar dat was vermeld) AC Milan thuis 2013-2014 klopte niet helemaal, er lopen nog kleine dunne zwarte strepen over het shirt en komt niet overheen met het plaatje, het is nog steeds een mooi shirt, maar zonder die kleine zwarte streepjes had ik het eigenlijk beter gevonden.
Thuisbroekje van barcelona was prima maar voor het thuisbroekje van man united was er bij hen een vergissing gemaakt en hadden ze het uitbroekje opgestuurd :/
Het thuisbroekje van AC Milan voor 2013-2014 zag er op het eerste gezicht prima uit, maar sommige delen van het broekje zijn transparant
wat een beetje raar is want je kan je onderbroek er doorheen zien zitten, dit ligt volgens mij niet zo zeer aan Jersey 777 maar meer aan het ontwerp van het broekje zelf ?
De sokken, Barcelona (geel) en AC Milan (thuis) waren verder wel in orde.
All in al ben ik zeker wel tevreden met de bestelling, gezien de prijs die je ervoor betaald. Het kwam ook vrij snel aan en de communicatie met de verkoper was goed.
Ik kan eventueel foto's plaatsen als men dat heel graag wil.
Klik om te vergroten...