1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

1. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Denk dat Mart Smeets m al heeft gepreorderd \o/

2. P112

P112 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel wat info op internet over hoe het moet. Waar je wel op moet letten dat het strijkijzer geen stoom/water afgeeft. Ook het shirt over de strijkplank trekken. Gebruik zelf bakpapier om soms de hoeken weer vast te drukken. 1 keer vergeten dat er nog een dot stoom in zat. Gevolg een mooie afdruk op de strijkplank van de qatar :). Van dichtbij te zien op het shirt van veraf gelukkig niet.

Op het moment een bestelling van barca thuis shirt van jersey777... :+

3. psvpsv123

psvpsv123 Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zal ik bestellen: 4footballshirts.com of jersey-777.com? ga vnaaf ff paar shirts bestellen:thumbs:

5. anakin

anakin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas bij Jersey-777.com besteld.

Ik had 4 shirtjes, 3 broekjes en 2 paar sokken besteld.
    3 van de 4 shirtjes (Barcelona thuis, Real Madrid thuis en AC Milan 3de uit allemaal 2013-2014 zien er echt geweldig uit, ook met de officiele bedrukkingen op die van milan na, maar dat was vermeld) AC Milan thuis 2013-2014 klopte niet helemaal, er lopen nog kleine dunne zwarte strepen over het shirt en komt niet overheen met het plaatje, het is nog steeds een mooi shirt, maar zonder die kleine zwarte streepjes had ik het eigenlijk beter gevonden.

Thuisbroekje van barcelona was prima maar voor het thuisbroekje van man united was er bij hen een vergissing gemaakt en hadden ze het uitbroekje opgestuurd :/
    Het thuisbroekje van AC Milan voor 2013-2014 zag er op het eerste gezicht prima uit, maar sommige delen van het broekje zijn transparant :confused: wat een beetje raar is want je kan je onderbroek er doorheen zien zitten, dit ligt volgens mij niet zo zeer aan Jersey 777 maar meer aan het ontwerp van het broekje zelf ?

De sokken, Barcelona (geel) en AC Milan (thuis) waren verder wel in orde.
    All in al ben ik zeker wel tevreden met de bestelling, gezien de prijs die je ervoor betaald. Het kwam ook vrij snel aan en de communicatie met de verkoper was goed.

Ik kan eventueel foto's plaatsen als men dat heel graag wil.

6. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top!

Snap alleen niet zo goed hoe het zit met de broekjes, weet jij dat? als ik bijv.
    http://www.jersey-777.com/Products/...-9-Away-White-Soccer-Jersey-Shorts-p8011.html
    wil bestellen, staat erbij shorts, maar krijg je dan ook het officiële broekje erbij, of is dit gewoon een bijpassende kleur en moet je wel het officiële broekje er apart bij bestellen?

7. psvpsv123

psvpsv123 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe veel je gaat bestellen maar als het er niet zo veel zijn, en je hoeft het dus niet te doen om de korting op verzendkosten, zou het misschien leuk zijn om bij beiden een paar shirtjes te doen.
    Dan kan je ook vergelijken in de kwaliteit van de bedrukking, patches, verzendtijd en service.
    Als je alles op 1 site wil doen zal ik Jersey-777 gebruiken.
    Daar ben je er zeker van dat je het krijgt en de meeste shirts zijn goede kwaliteit. 4Footballshirt haak ik een beetje op af omdat hij zolang offline is geweest zonder bericht, het zou maar zo kunnen dat je net een lading shirts heb besteld voor veel geld en de site is ineens weg, zonder dat je maar iets van bericht gehad hebt. Een andere site die eventueel ook goed is is soccerscorpion.se
    Hou je ons op de hoogte?

8. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, wat een zaad site. Staat dat je met creditcard (mastercard ook) kan betalen. Blijkt op het einde pas bij betalen dat je alleen met VISA kan betalen. Daarbij zijn de shipping kosten ook nog is 130$ bij de 8 shirts (met wat broekjes) die ik een maat van me hadden willen bestellen. Dit terwijl het mastercard logo wel gewoon op de hompepage zelf staan hmm..

Wordt dus toch een andere site. Weet iemand trouwens of het net zo verstandig is om EML als shipping te kiezen als DHL, want EML is bijna 2x zo goedkoop dan shipping via DHL!

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  9. anakin

anakin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goede vraag, om eerlijk te zijn weet ik het eigenlijk niet, het is inderdaad vrij onduidelijk. Volgens mij kan je het aan de prijs zien, losse shirtjes zijn meestal $17 geloof ik en met broekje $22, maar ik had alles los besteld en geen setjes.
    Je kan het zowiezo vragen, de communicatie met Jersey 777 is wel goed.

Shipping was bij mij met DHL, wel de duurste maar volgens hen kon het niet op een andere manier. Het was wel snel en er kwam verder geen gezeik, zoals douane kosten of iets anders vaags overheen (heb ik overigens nog nooit last van gehad *klopt af* )

Ik kwam ergens anders een shop tegen :
    http://shop68525792.taobao.com/index.htm?spm=a1z10.10.w5002-1876699383.2.zvzXZS
    Is dit wat ? er zitten echt een paar items tussen die ik heel graag wil hebben. Iemand ervaring mee ?

10. P112

P112 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben beiden ook facebook, soms meer foto's en wat reacties.. ;)
    Je hebt ook nog fifahipsoccer.com . Gratis verzending, zelf geen ervaring mee.

Foto's graag, heb zelf ook het barca shirt besteld dus ben benieuwd.

Eventueel even mailen, dan kan je misschien wat met hun afspreken over betalen.

Heb zelf nog nooit dhl voor verzenden gebruikt. Gebruik altijd goedkoopste verzend methode.

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Besteld bij 4footballshirts.com

Ik ben benieuwd, als die binnen is post ik wel wat pics.

12. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe thuisshit van Ajax bekend http://ajax.ms/fZiRmF

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zo 1,2,3 niet veel verschil zie.

- Logo anders vastgemaakt op het shirt
    - Historie ajax logos zonder versiering op de achterkant
    - andere kraag

13. ninor22

ninor22 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een aantal site's voorbij zien komen en ik wil weten bij welke site ik nu het beste een voetbalshirt kan bestellen. Ik wil maar 1 of 2 shirtjes van goede kwaliteit en niet teveel verzendkosten? Kan iemand me adviseren??

14. anakin

anakin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat het wat langer duurde ik had problemen met het geheugen kaartje van me digitale camera :confused: maar ik heb wat foto's van de shirtjes genomen die ik had besteld, het is geen UBER kwaliteit camera maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

http://imageshack.us/a/img94/730/ch8h.jpg

http://imageshack.us/a/img89/2006/jgfy.jpg

Met 2 extra foto's van Barcelona thuis 2013-2014 alhoewel je hem waarschijnlijk inmiddels al hebt ontvangen

Ik ga binnenkort weer bestellen voor wat vrienden van mij die vroegen hoe ik ineens allemaal aan die nieuwe shirtjes kwam en nu willen zei daar ook bestellen alleen hebben ze geen mastercard :p
    Mocht er nog wat eigenaardigs plaatsvinden tijdens die bestelling dan vermeld ik dat uiteraard, maar daar ga ik even niet vanuit.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zoek een goedkoop shirt van Zuid-Korea en van een Grieks team (Pana of anders nationaal team)... Alleen die kan ik nergens vinden.

16. P112

P112 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barca shirtje is nog onderweg. Verwacht hem elk moment. Volgens track en trace gister in Nederland aangekomen.

Heb je ze allemaal zonder rugnummer genomen?

17. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bilbao kits. _O_

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Samen met paar vrienden shirtjes besteld bij 4footballshirts.com, PSG Longsleeve voor mij :)
    Verzending duurde precies een week, zeven shirtjes apart verzonden in drie zendingen, één shirtje komt nog iets later.

Ik ben 1.89 lang en heb maat M, past precies. Mouwen kunnen niet opgestrookt worden omdat ze niet uitrekbaar zijn. Hier en daar hangt een draadje aan de buitenkant los op naden. Had vorig jaar of twee jaar geleden een shirt van Athletico Madrid van waarschijnlijk zelfde leverancier onder een andere naam, waar na één wasbeurt de sponsor helemaal kapot was. Ook bij een Ajax shirt komen na een tijdje de hoekjes los van de Aegon letters. Was voortaan met handwas uit. :p

Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Deel Deze Pagina