De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

Weet ik veel of dat zn auto is maar die foto stond erbij

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    "In 2008, Southampton swapped their 25% Gareth Bale sell on fee for Tottenham Hotspur goalkeeper Tommy Forecast."

Lol dan baal je.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Schijnt dat ze Demba Ba willen huren van Chelsea.

Fernando (FC Porto) moet de opvolger van Fellaini worden en Hulk wordt genoemd bij Spurs. Dat laatste geloof ik weinig van overigens.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ken ik niet, maar Mokhtar vervangen zal niet makkelijk worden voor PEC

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    :+

Over Labylle, ik weet wel dat Ajax NIET geïnteresseerd was:

AjaxShowTime :lol:

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    De scouts van Ajax binnen Nederland bakken er niks van, dus het zal vast een topspeler zijn. :+

Ajax heeft wel Antonczyk aangetrokken. :cool:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, maar ook met Özil heb je nog geen topteam. Kijk naar (potentiële) toppers die Liverpool en Spurs halen het afgelopen jaar, daar kan Arsenal niet tegenop met nu één topaankoop, maar nog steeds grote gebreken in het team..

Lees kentekenbord.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wie?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
  10. Seh

Seh Guest

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    300.000 pond per week schijnt ie te krijgen,... bizar

dat is meer dan Ronaldo op zn huidige contract

kan toch nooit goedkomen dit, hoe moet je ooit aan dit soort verwachtingen gaan voldoen.

Dit is anders dan bijv Messi die vast ook wel zoiets verdient maar er langzaam aan in de loop der jaren en contractverbeteringen ingegroeid is

dit is gewoon pats boem zowat de best betaalde voetballer aller tijden worden en laat het nu maar ff rap op het veld doen anders word je afgemaakt in de pers en door het publiek

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind het ook onbegrijpelijk. Al helemaal omdat het (in mijn ogen) geen Messi of Ronaldo is. Hij speelde vorig jaar echt geweldig en zal ook zeker wel bij Real Madrid mee komen, maar ik betwijfel of hij Ronaldo-iaanse statistieken daar zal neerleggen.

Schandalig dit.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Met Özil erbij is er alleen nog een topspits nodig hoor. Middenveld staat als een huis en tegenwoordig is dat centrale duo achterin ook vrij bazig.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ronaldo-iaanse statistieken gaat niet gebeuren tenzij ze het team op hem af stemmen

en dat zie ik niet gebeuren zolang Ronaldo daar ook nog rond loopt

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Sneijder alsnog opgeroepen voor Oranje.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De keeper is geen topper (Viviano ken ik niet, maar als je bij Palermo keept, zal het geen wereldwonder zijn, ga ik maar even vanuit).

De rechtsback is geen topper. Sagna wordt met het jaar minder, vind ik, in de wedstrijden die ik zie.

Van het centrale duo vind ik Koscielny en Vermaelen wel degelijk (geen United/City-materiaal), maar is bijvoorbeeld Mertesacker echt matig. Aan twee degelijke heb je niet genoeg als je de top wilt bereiken.

Verder vind ik de spits inderdaad niet goed genoeg. Giroud is middenmoot/subtop, niet top. Zelfde geldt voor Podolski, is ook geen echte spits, net als Walcott. Nu willen ze Ba, die wellicht wel wat beter is dan wat ze er nu hebben lopen en wel een echte spits is, maar wederom geen top. :+

Een echte verdedigende middenvelder (zoals NERA eerder aangaf) is ook wel handig. Cazorla, Wilshere en mogelijkerwijs Özil heb je drie goede middenvelders, maar wel lichtgewichten die aan de bal beter zijn dan het afpakken van de bal. Flamini is bagger, Diaby meer geblesseerd dan de complete ziekenboeg van één seizoen Eredivisie en Arteta en Rosicky vind ik ook geen top. Arteta leuk, maar geen speler die Arsenal naar de top brengt. Een type Song moeten ze terughalen. Gustavo had er goed gepast, net als Paulinho bijvoorbeeld.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Siemen heeft duidelijk Arsenal niet zo vaak zien spelen het afgelopen jaar :):

De keeper is een topper in spé maar maakt een beetje moeilijke periode door. Maar toch, daar komt hij wel doorheen.

Vermealen is juist de slechtste verdediger die ze op dit moment hebben. Mertesacker en Koscielny doen het sinds januari uitstekend en krijgen amper goals tegen. Sagna begint dit seizoen juist weer lekker te spelen. Gibbs gaat een toppertje worden.

Op het middenveld heb je Arteta als verdedigende middenvelder en Ramsey zou er ook kunnen staan. Met Ozil erbij heb je als aanvallende mids Carzorla Wilshere en dus Ozil wat gewoon een van de beste middenvelden van de wereld is.

Voorin the Ox en Walcott voor de flanken en zoals ik al zie is alleen die spits een probleem.

Geloof me Arsenal zeker top drie dit jaar \o/

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens de statistieken was Arteta afgelopen seizoen de beste middenvelder van de Premier League. Zeer onderschatte voetballer.

Deel Deze Pagina