Kan je btw niet ergens een voedingsschema laten opstellen (persoonlijke voedingsbegeleiding)?
Heb al tig sites bekeken, met verhoudingen dit en dat, zoveel proteïne en vet en carbs etc. Maar dan moet jezelf er nog een werkbaar schema van maken wat voor jou werkt en wat je doel is, gainen of niet etc.
Zou liever persoonlijk advies krijgen, want niet iedereen is hetzelfde en heeft dezelfde doelen etc
Heb een hekel aan half bakken zeg maar
Als ik iets goed wil doen moet het ook echt goed zijn, niet een in elkaar geïmproviseerd schema die misschien helemaal niet voor mij geschikt is.
Zijn hier ervaren mensen, die professioneel hier begeleiding in hebben gehad oid? Tips oid?
Train al 10+ jaar waarvan de laatste 6-7 jaar minimaal 4-5 dagen in de week. En zit nog steeds wel progressie in, maar wil gewon minimaal 10 KG schoon erbij krijgen. Dus van 80 naar 90 kg minimaal en onder de 9% vet blijven of misschien nog iets lager. Zal dan eerst wel een periode gainen worden om later te gaat cutten om weer onder de 9% te komen.
Dus iets van persoonlijk begeleiding op het vlak van voeding zou ideaal zijn. Ben nu al tijden wat zelf aan het rotzooien ermee, maar merk gewoon dat ik hier nog grote stappen in vooruit kan maken als dit gewoon klopt.
Klik om te vergroten...