De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt totaal je punt niet. Blijf je er maar over doorzeuren? Er is geloof ik 1 hele pagina aan geweid om uit te leggen waarom het kan.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Doe toch even rustig, wat mij betreft was de discussie gewoon nog bezig, als je er niks meer over wilt vertellen doe dat dan gewoon niet.

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilde een discussie opstarten waaruit blijkt dat je geen inzicht hebt gehad van het maken van de docu. Geen schande als Ajacied zijnde, maar als ik jou posts doorlees lees ik 3 keer hetzelfde, namelijk dat Feyenoord een podium biedt. Dat noem ik geen discussie.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In hoeverre heeft hij 'toestemming' gekregen dan? Dit project is voortgevloeid uit een fotografie project van hem, een project dat verschillende supportersgroepen in beeld trachtte te brengen. Hierin heeft ie tegenslagen gehad maar is het goed gekomen, en uiteindelijk werden de ambities groter, tot dit idee. De enige relatie tot Feyenoord is dat ze hem faciliteerden zijn equipment volledig te gebruiken binnen het grondgebied van de club.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand het antwoord op de vraag die ze op FOX hebben gesteld?

Was iets van: "Welke voetballer scoorde ook 2 maal in de eredivisie in de eerste 20 minuten (via 2 penalty's)"?

Geen idee of die penalty's een vereiste was, denk het wel.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van Wolfswinkel misschien, Ajax - Utrecht in 2010/2011?

Edit: nagecheckt en het was idd binnen 20 minuten. Geen idee of het de laatste was.

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Boilesen... Kan die jongen ondertussen niet gewoon beter stoppen met voetballen? :+

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is 'enkel' een verrekking deze keer. :mad:

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    8)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, en Messi had bijna bij PSV gespeeld. Zo bijzonder is dat toch niet? :+

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Bijzonder is het niet, maar altijd wel leuk om dit soort verhaaltjes te lezen en dan is het uiteraard wel afwachten of Alaba bij Ajax zo goed was geworden.

Vind hem op dit moment wel de beste linksback van de wereld.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Elke club heeft zo'n verhaal. Er zijn een paar extreme gevallen maar het hoort er bij.

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    :D

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    :D

Edit: Hier de volledige lijst:
    Mooi dat ook Boëtius erbij zit.

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Boëtius ook :+

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ook Rekik, Promes, Propper en Boetius aanwezig in de voorselectie.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb stiekem de hoop dat Daley nu als middenvelder wordt geprobeerd. Zou mooi zijn. Uit het rijtje vind ik hem het beste als verdedigende middenvelder.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dan Strootman als linkshalf? Want die gaat er nooit uit natuurlijk (en terecht).

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij Roma speelt ie dat ook toch? Beetje box-to-box.

Blind zou prima als controlerende middenvelder kunnen spelen in Oranje, denk ik. Alleen vraag ik me af of Nigel de Jong niet handiger zou zijn in de 'toppers', als extra defensieve slot op de deur. Ik vind Blind vooral positioneel en qua overzicht érg sterk. Puur verdedigend zou Nigel niet misstaan tegen een Spanje, denk ik. Bij voetballend overwicht zou ik ook met Blind spelen.

Er zitten wel wat rare keuzes tussen hoor. Bruma en Rekik spelen al tijden ver ondermaats. Bruma erg ongeconcentreerd, Rekik na zijn blessure wat minder 'zelfverzekerd' in de duels, terwijl dat juist een sterk punt van hem was. Veltman vind ik ook door de mand vallen na het ophemelen in de eerste seizoenshelft. Verder zou ik Blind als controleur zien en niet als linksback. Op dit moment heb je Blind en BMI als linksbacks, wat vrij matig is. Ik vertik het om BMI als linksback te zien. :+ Van Dijk zou ook wel eens geselecteerd mogen worden overigens.

Verder vind ik Siem de Jong en Stijn Schaars ook rare keuzes. Spelen echt als een stel natte dweilen. Beiden compleet uit vorm. Pröpper ook wel, die gaat ook volledig mee in de malaise van Vitesse na de winterstop. Het rare geldt ook zo'n beetje voor Luciano Narsingh, die nog niet eens helemaal fit is en amper speeltijd krijgt.

6 keepers is wel veel overigens. Best lastige keuze, al zou Vermeer als eerste afvallen bij mij.

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, maar volgens mij ziet Shin liever twee echt aanvallende middenvelders en niet Strootman. Vandaar.

Deel Deze Pagina