[Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]
Heb flavour gevraagd of hij er naar wil kijken. Heb geen replay om het zelf te bekijken. Gevoelsmatig denk ik dat mij de lijn ontnomen wordt na de hairpin en moet ik wel het gras op. No hard feelings verder.
Maar heat 2, allemachtig heren. Hij die de replay heeft, tel gerust het aantal keren dat ik onnodig een tik van achter krijg. Zijn denk ik niet op 2 handen te tellen. Een tikkie kan gebeuren, maar niet continu acht elkaar door dezelfde. Ook direct na mn pit krijg ik 3 of 4 tikken. Clean racing.... Afijn, je snapt het wel. Ik weet zeker dat ik zonder de helft van de tikken die 4e plek had kunnen behouden. Door al die tikken had ik zeer weinig grip meer, waardoor ik teveel bochten verkeerd uitkwam en nova dus heel snel dichterbij kwam met ik meen nog 2 ronden te gaan. Die laatste tikken van nova waren voor mij dus de druppel. Ook dat was niet zomaar 1 tikkie dat inderdaad kan gebeuren. Maar zo kort na elkaar tik op tik hoort niet. In het eggie verlies je zelf je lip en dus grip en moet je naar binnen voor een nieuwe lip. Nu was ik dus het bokje, wat zeker niet nodig was....... Ik heb helaas te vaak sorry moeten horen, maar niet de nodige actie gezien van degenen (meervoud) die sorry zeiden door bijvoorbeeld meer bekeken te racen. Botsen doe je maar op de kermis. :-(
En dan zie ik net dat die sch..t Mourinho toch door is naar de halve finale..... Dit mocht niet mijn disndag zijn.
Laatst bewerkt: 8 apr 2014