1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Heb flavour gevraagd of hij er naar wil kijken. Heb geen replay om het zelf te bekijken. Gevoelsmatig denk ik dat mij de lijn ontnomen wordt na de hairpin en moet ik wel het gras op. No hard feelings verder.

Maar heat 2, allemachtig heren. Hij die de replay heeft, tel gerust het aantal keren dat ik onnodig een tik van achter krijg. Zijn denk ik niet op 2 handen te tellen. Een tikkie kan gebeuren, maar niet continu acht elkaar door dezelfde. Ook direct na mn pit krijg ik 3 of 4 tikken. Clean racing.... Afijn, je snapt het wel. Ik weet zeker dat ik zonder de helft van de tikken die 4e plek had kunnen behouden. Door al die tikken had ik zeer weinig grip meer, waardoor ik teveel bochten verkeerd uitkwam en nova dus heel snel dichterbij kwam met ik meen nog 2 ronden te gaan. Die laatste tikken van nova waren voor mij dus de druppel. Ook dat was niet zomaar 1 tikkie dat inderdaad kan gebeuren. Maar zo kort na elkaar tik op tik hoort niet. In het eggie verlies je zelf je lip en dus grip en moet je naar binnen voor een nieuwe lip. Nu was ik dus het bokje, wat zeker niet nodig was....... Ik heb helaas te vaak sorry moeten horen, maar niet de nodige actie gezien van degenen (meervoud) die sorry zeiden door bijvoorbeeld meer bekeken te racen. Botsen doe je maar op de kermis. :-(

En dan zie ik net dat die sch..t Mourinho toch door is naar de halve finale..... Dit mocht niet mijn disndag zijn.

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vond het leuk om voor het eerst mee te racen op de One, guys!

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Leuk dat je mee hebt gedaan Alpha.
    Heat 1 vrij standaard verlopen, geen incidenten alleen weer stuurfouten van mij waardoor ik weer ver achter het veld aan reed.
    Heat 2 was minder, ik wist meteen de plek van Alpha te pakken en op kop te komen, maar er volgde snel een herstart. Na de herstart veel incidenten, na een tik van Alpha belande ik in de muur en moest al snel pitten. Na de pitstop het gat met Alpha wel weer kunnen dichten, maar bij net toen ik dacht dat ik Alpha elk moment kon passeren en de druk dus wat opvoerde ging hij wat eerder als verwacht op de rem en was het wéér raak. Gevolg, schade bij Alpha en mij. Sorry Alpha!!
    Vooraan ook veel incidentjes blijkt, Surreal die quit, erg jammer.

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG] [​IMG]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk

Klik hier om het bestand als PDF te downloaden​

5. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Interessant stukje Divimus, zo had ik het nooit bekeken maar het klopt wel helemaal.

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Geen probleem hoor, kan gebeuren. Mn race was toen idd wel voorbij. Dat andere incident ging heel raar, ben vergeten de herhaling op te slaan en weet niet meer exact hoe t ging, maar kon je iig niet meer ontwijken, excuus.

7. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Goede tip!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Nu hopen dat we met de tip wat gaan doen. We = coureurs

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmmzz heb geen plaatje voor de spotlight! :'-(

Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Sta ik niet in het algemeen klassement? :p

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ja chipser. :p

fixed!

Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, no problem :)

13. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Iced en ik gaan het nog spannend maken :)

14. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Jammer dat ik niet echt meer naar boven kan kijken. Een gat van 74 punten op Surreal is gewoon teveel.

Laatste 2 races dus focussen op het behouden van de 7e positie en Ron D Core achter me houden :)

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, we zullen zien. Morgen zal ik er weer bij zijn, volgende week waarschijnlijk niet |:-.

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dat zou jammer zijn... maar misschien ik vanavond niet. Mijn rug werkt niet echt mee de laatste 2 dagen....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Zal niet zo moeilijk zijn lijkt mij :mad:
    Maar als ik het je lastig kan maken zal ik dat zeker doen ofc

In zo'n stuiterbak als de Porsche moet je zeker voorzichtig zijn met he rug. ;)

18. loenzige

loenzige New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hi all, heb een aanmelding gedaan in 't sign up forum (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5121038#post5121038) ik weet niet of ik moet wachten op een approval etc. voordat ik mee kan rijden.

ik ga me in ieder geval klaar maken voor vanavond, hoor dan vanzelf wel of ik mee kan rijden of dat ik met mezelf moet spelen :)

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Zal vast geen probleem zijn. Wel met de juiste tune rijden en de verplichte stickers op je car hangen...

20. loenzige

loenzige New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, heb van Lawaai een todo lijstje meegekregen om vanavond te fixxen vóór de race.

- auto kopen (ff kieken of Leen van Frisia nog bestaat :p )
    - setup downen
    - stickers plakken
    - proefrondjes maken
    - vrouw de hut uit sturen
    :thumbs:

Ps. mijn hoofdprofiel is locked out (Aragnite) heb beheerders gemaild om me weer te unlocken, dus vandaar tijdelijke user.

Laatst bewerkt: 15 apr 2014

Deel Deze Pagina