Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Welk eiwit merk halen jullie altijd? Haal normaal Isolaat Perfection van Body en Fit maar zag dat daar nu ook Mutant Whey in de aanbieding was. Weet niet echt wat het verschil is ofzo maar ben benieuwd naar welke jullie gebruiken.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haal gewoon die stevia whey van het huismerk
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Stevis?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iets meer uitleg mag wel ;)

    Stevia is een natuurlijke zoetstof wat wordt gewonnen uit de plant 'Stevia Rebaudania'. Het heeft geen noemenswaardige calorische waarde en is ook niet zo ongezond als aspartaam etc.

    Zelf gisteren mijn schema ontvangen van de online coach Victor Mooren die ik eerder noemde. Hij heeft er wel werk in gestoken. Ben benieuwd of ik nu ook zo droog en sterk wordt als hij O-) (check yt voor filmpjes).
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dus ik kan beter deze nemen in plaats van deze?
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Welke whey gebruik jij Kevf? Die van body en fit gewoon toch? Dacht dat ik dat laatst zag in je eet schema.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De bulk verpakking van XXL. Hoorde een tijdje terug wat negatieve dingen over die van B&F.
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Perfect Whey Protein of Whey isolaat?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.576
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Nu pas Kevf? Heeft ie er echt tijd en energie in gestoken en je niet met iets standaards voorgeschoteld? En wat voor negatieve ding(en) heb je gehoord?
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Die victor mooren heeft echt een raar fysiek op een of andere manier
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn schema is op basis van een lineair en non lineaire progressie waarbij de intensiteit op basis van RPE (Rate Perceived Excertion) wordt gemeten. Voor het eerst dat ik zo ga trainen iig. Wel veel werk om op te zetten.

    Wat ik heb begrepen van meerdere bronnen is dat B&F hun eiwitten uit ongecontroleerde oost Europese landen haalt.

    Ik zie dat ze op DBB een test gaan doen. Hopelijk kan ik daar de uitslagen nog van krijgen:

    http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/labtest-b-and-f-whey-perfection-xxl-whey-delicious-367526/
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je link doet het niet hier. Klopt dat
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb die perfect whey protein 4kg zak besteld Kevf, bedankt voor de tip!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weird, ook de link via google doet het niet. De beschrijving klopt wel (in google).
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Privé Chat
    Privé chatten met andere leden. Alleen toegankelijk voor leden met meer dan 30 posts.

    Daarom kan niet iedereen die link openen.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74

    Op hun site beweren ze wel dat bijvoorbeeld hun Caseine van Fonterra, uit Nieuw Zeeland komt.

    http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...t-sportsnutrition/micellar-casein-perfection/
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb gedoneerd voor het onderzoek en zit nu in de privégroep. Ik ben erg benieuwd wat de uitslag gaat zijn. Ik heb zelf 7,50 gedoneerd. Ze komen nog maar een beetje tekort. Dus wie nog 5,- kan missen.....
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu een half jaar 'serieus' getraind op onze (kleinschalige) sportschool en gelet op m'n voeding. Ik heb mezelf echter niet steeds gedwongen tot vooruitgang, dus baal ik van mijn eindresultaten. Ik zie in de spiegel wel vooruitgang, maar qua gewichten schiet het niet echt op. Met de echte compounds ben ik pas een paar maanden bezig, dus hoeveel ik daar 'til' is niet echt om trots op te zijn. Nu lijkt me de Stronglifts 5x5 een goed programma om hier aan te werken en ook die progressie goed bij te houden. Ik hoorde een tijd geleden wel mensen hierover, maar momenteel amper nog. Zijn er nog mensen die dit schema volgen en zijn jullie positief? Voor mij als 'beginner' (niet écht puur beginner, maar voor mijn gevoel nog wel beginner genoeg om te leren), lijkt me zo'n schema top. Het kleine aantal oefeningen lijkt me apart, maar dat neem ik op de koop toe als ik de positieve recensies hoor en ze van tevoren al aangeven dat je niets moet veranderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina