Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Net 115 gesquat. Denk niet dat het m'n max is want gisteren voor het eerst weer gerend en voelde het nog beetje in mn benen. Plus ik weet eigenlijk niet hoe je moet opwarmen naar een 1rm?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja I know. Maar ik moet even wachten met deadlifts. Heb ff een break want had last van mn onderrug.

4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Gaat wel lekker. Nu nog wat meer afvallen.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

:p

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice find :D al hebben de schoenen ook met het verleggen van je cue nog steeds veel meerwaarde. Sowieso bij het zakken, maar ook bij het omhoog komen. Zonder de juiste schoenen had hij deze druk naar voren nl niet kunnen zetten omdat hij dan praktisch op zijn tenen had gestaan.

Je rechterarm ziet er iig goed uit Nerion ;) train je al lang? Want zo niet, dan zou ik niet al te veel meer willen afvallen. Je bent al redelijk droog en zonder veel trainingsjaren gaat het al snel ten koste van je massa.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Droog valt echt wel mee man. Train nu iets meer dan een jaar.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zojuist een foamroller besteld, ik merk dat 3x volleybal en 3x squatten in de week toch wel erg veel is, dus voor een betere voorbereiding op de training en sneller herstel. Mijn benen staan echt de hele week op spanning, zeker nu de squat bij de 5x5 pittig begint te worden. Overigens wil ik 'm ook gaan gebruiken voor een betere thoracale strekking. Ik ben erg benieuwd.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice. Ik vind ze zelf wat prijzig, helemaal omdat ik niet zeker weet of ze gaan helpen. Ik heb een stick ook nog overwogen want die lijkt mij gemakkelijker voor de benen.

Welke oefeningen ga je doen?

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel kc eten jullie op een cheatdag? Ik heb gister onbeperkt gewokt en dat liep een beetje uit de hand. Makkelijk de 5000kc aangetikt gisteren :+.

PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Of ze helpen ligt puur aan je eigen situatie en doel. Wel zorgt het sowieso voor een beter herstel en functioneren van je spieren en aanhechtingen. Ik zal mij eerst voornamelijk richten op de achterkant van mijn benen, die branden bij mij al na een paar uur staan op werk. Die hebben dus echt werk nodig, daarnaast kijken of ik wat heup mobiliteit terug kan krijgen. Ik ga op zoek met welke oefeningen ik dat het best voor elkaar kan krijgen, naar mijn mening staat er veel gelul online mbt foam oefeningen nml.

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Das toch alleen maar chill? Ik heb echt zieke moeite om aan de 3000kcal te komen zonder troep te vreten. Vriend van mij eet elke dag een hele boterkoek erbij van 2000 zodat hij aan de 5000 komt haha

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan zit hij dus gewoon vette meuk te eten alleen vanwege de kcal?

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is het zo moeilijk om je eigen burgers en eigen ovenfriet te maken om aan wat "normale" kcal te komen?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ooit lekkere ovenfriet gemaakt? Mijne worden slappe, smakeloze stukjes aardappel :+. Meerdere merken geprobeerd.. :mad: Tips?

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zelf aardappels snijden, kort voorkoken, uit laten dampen, besprenkelen met wat olijfolie en dan zeker 45min tot 1u in de oven roosteren op 200 graden. Overheerlijk in vergelijking met die diepvrieszakken.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ligt aan je oven dan. Bak hier gewoon krokant op 220. Meestal wel zoete aardappel friet, super lekker. Wel een bitch om die te snijden.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Super crunch van Aviko en dan met light fritessaus. Lekker!

edit: hele dikke aanrader qua artikelen mbt krachtsport en powerliften:

http://gregnuckols.com/

Hij heeft er echt veel verstand van :)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik gebruik gewoon een deegroller voor m'n benen. Flink pijnlijk maar helpt wel.

Kevf vindt dit leuk.
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maken jullie echt gebruik van zo'n cheatday? Ik heb daar altijd een beetje met argusogen naar gekeken, je ziet namelijk dat mensen op die dag dan ook helemaal full retard gaan qua eten. Dat lijkt mij toch ook niet helemaal de bedoeling?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina