1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    True. En daar ben ik je ook dankbaar voor!
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hebben jullie nog tips voor het squatten?
    Weet niet wat ik verkeerd doe maar ik heb tijdens het squatten last van m'n rug.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Squatten? Wil je strak kontje? :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee, gewoon een stalen reet zodat ik zelfs op een stoel van messen kan zitten zonder pijn :cool:.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Film jezelf en post het hier zoals ik ook heb gedaan net. Iedereen hier is happy to help
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Te hoor je mij niet zeggen, ik kijk sowieso omhoog net liften. Alleen het leek mij zo geforceerd gaan, terwijl ik persoonlijk het lekkerste lift als ik kop naar boven doe, chest zo ver mogelijk naar voren haal en de living shit eruit haal :+

    Om vervolgens mijn schenen te moeten deppen met mijn handdoek omdat die kapot zijn door die tering bar :+

    Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Zo commercieel is deze gym niet. Voornl gericht op bodybuilders en zo, maar ik ken veel mensen daar en het is dichtbij, dus heb ik voor deze gekozen


    Thanks nog voor de reacties.

    @Pine NL ik heb eigenlijk geen vast schema
    Wil t wel gaan doen, want dan train ik wat gerichter, maar het is nu zo dat ik ook niet alle namen van oefeningen weet en welke oefening welke spiergroepen precies aanspreekt.

    Vaak train ik samen met een ervaren persoon wel, maar deadlifts ben ik beetje bang van door de rugpijn die ik dan krijg
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het zelf wel jammer dat ik niet direct met een vast schema ben begonnen. Ik deed zomaar een rare bro split. Ben wel van 83kg naar 67 gegaan maar in die tijd nauwelijks strenght opgebouwd in die tijd.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @UpInSmoke0611 : vind je deadlifts er iig netjes uit zien. Zit nog heel veel meer in. Je lockout is bij beide nog wat soft, daar zou je aan kunnen werken, mocht je wedstrijdambities hebben ;) Verder kan ik niet zo goed zien hoe je ademhaalt bij conventional, maar het lijkt er op alsof je nog iets beter kan bracen.

    @Pine NL : gisteren thuis nog eens gedaan met alleen een stok en zelfs dan kom ik voorover. Iaw het lijkt gewenning dan wel een mobiliteitsissue. Alle filmpjes van Candito al gezien, welke bedoel je?

    @Scarlett : wat zijn je doelen? Er zijn genoeg schema's beschikbaar en mensen hier die je wel willen helpen. Persoonlijk zou ik altijd met een basis krachtschema beginnen zoals Starting Strength.

    Over candito gesproken:



    Wat een mafketel is het ook. Verder zend het kanaal van IPF live de world uit. Echt leuk om iig soms even te kijken als je ook maar een beetje wat hebt met liften

    https://www.youtube.com/user/powerliftingtv

    Met name omdat je dan ziet hoe mensen met een verschillende bouw een verschillende techniek hebben.
     
    Scarlett en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Candito is echt een monster
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Best part! :+

    [​IMG]
     
    UpInSmoke0611 en Kevf vinden dit leuk.
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet normaal toch! Zijn meetresultaten van 2013 (en 14?) evenaren met een 3rep paused variant. Echt wtf.... al was die laatste dl wel erg kort qua pauze. Maar dan nog, zelfs zonder pauze al een bizarre feat.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij presteert altijd zo ziek hard je zou bijna denken dat hij geared is. Maar ik denk serieus dat hij dit op eigen kracht doet. Heb in ieder geval enorm veel respect voor hem!

    Ook zo vet dat hij kan dunken terwijl hij nog geen 1.70 is hahah.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat is trouwens zo het nut van een pause variant doen?

    (Als ik slecht/zwaart aan het squatten ben doe ik soms dat onbedoeld ook haha)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het dwingt veel meer een goede techniek af dan dat gewone squats dat doen. Formbreakdown ontstaat praktisch altijd bij het omhoog komen. Door vanuit een pauze uit de hole te komen ben je veel beter in staat dit te corrigeren. Als ik iemand help met squatten op de gym dan laat ik diegene altijd de verbeterpunten in een pause squat toepassen en pas daarna gewoon.

    Je kan de dl ook paused doen, maar die vind ik voor techniekverbetering iets minder sterk. Wel kan je, met een pauze op je sticking point, je dl er mee verbeteren qua kracht.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Candito vreet echt veel junk. Is dat het geheim misschien. Dan is Lethal straks echt beresterk
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tuurlijk... wat dacht jij. Frikandel XXL!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2015
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Eerste keer weer wezen trainen naar ongeveer twee maanden wegens drukte op studie en gebrek aan motivatie door blessure. Helemaal gesloopt en zo meteen naar de winkel om al m'n voeding weer in te slaan. Eerst een week even alles rustig doen en daarna even kijken of ik Candito zijn lineaire programma weer op ga pakken of eens begin met zijn 6 weken programma.



    Over zieke lifts gesproken. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2015
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wanneer moeten hij en Candito eigenlijk? Zaterdag toch?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176


    Als we toch aan het filmen zijn. Vandaag voor een PR gegaan. 135kg @ een BW van 69.1.. Bij grind zat ik echt in mn kop van "GRIJP NIET IN, I GOT THIS"...


     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2015
    Kevf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina