1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Die beker zit er pas vanaf 29 euro bij, en dit is zo'n "Pro" beker die normaal 9 euro is (met zo'n balletje d'r in).
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ooh pas vanaf 29eu, ok. Wist ik niet. Koop anders nog zo een abwheel erbij die Kevf hip heeft gemaakt hier
     
    Scarlett en RemcoM vinden dit leuk.
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is een gast op mijn sportschool die behoorlijke gains maakt met een schema dat hij maandag en dinsdag alle push oefeningen pakt. Dus alle spiergroepen de push oefeningen, benchpress, military press, squat etc. Woe rustdag en dan donderdag en vrijdag alle pull oefeningen met alle spiergroepen, pullups, barbell curls etc.

    Van elke spiergroep per dag pakt ie maar 1 oefening. Maar hij pakt dan wel zo elke spiergroep 4x per week.

    De laatste jaren alleen maar split schema's gedaan, dus zo'n schema voelt dan heel raar aan. Maar het werkt zeker voor hem, en volgens hem is dit effectiever. Maar is ook net waar jezelf goed op reageert. Iemand ervaring met een dergelijk programma's?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die abwheel is abic!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar in hoeverre ligt dit aan dat schema. Hoeveel sets en reps doet hij? Ligt het niet gewoon aan het volume. Datzelfde volume kan je misschien ook met andere schema's pakken. Misschien heeft hij echt veel meer slow twitch musce fibers waardoor hij zo goed reageert. Voor mezelf deed zo een push pull leg schema minder dan wendler wat ik nu doe. "Dit is effectiever" is natuurlijk heel erg relatief. 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroep met zelfde intensiteit pakken is toch niet efficient lijkt mij
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2015
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Geloof 4 sets per oefening.

    Eerste opwarm set dan 2 sets 80/90% 6-8 reps en dan de 4e set rond de 15 herhalingen. Zal komende week wel even een kopietje ervan maken.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Totaal nutteloos, maar wel vet. Als surprise de Promixx Vortexx shakebeker gekregen.

    Momenteel trouwens 95kg+, alleen geen echte sixpack meer. Nog even 100kg aantikken en dan meer cardio erin verwerken zodat ik weer droog wordt. Die 100kg puur en alleen zodat ik kan zeggen: 'Vind je me nu dik? vroeger woog ik 100kg...'
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Oplaadbaar via USB haha :D
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Haha, ja slaat helemaal nergens op. Tis ook echt alleen om poeder te mixen, verder kan het niets.

    Mwah, valt mee. Net geen 1.90 volgens mij. Vind mezelf totaal niet groot, maar krijg laatste tijd wel vrij veel kut opmerkingen naar mijn hoofd (goed bedoeld, maar irritant). Zelfs mijn vriendin begint te zeuren dat ze het mooier zou vinden als ik niet meer groei.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Fuck it. Groeien. Net 5x90kg gesquat. Ging niet helemaal diep maar gezien ik anderhalve maand geleden nog moeite had met 5x70kg zijn dat wel flinke vorderingen sinds mijn cut. Noice.
     
    Kevf en being-xboxed vinden dit leuk.
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    [​IMG]
     
    Reckuuza en being-xboxed vinden dit leuk.
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zit nu ook op 98kg 1.93m. Kan weer wat hebben haha.
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Het is dat ze grote tieten heeft, anders was ik allang weg.
     
    Reckuuza, RemcoM en hayabusa halo vinden dit leuk.
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je bedoelt 2x per week? Het is gewoon een push/pull schema alleen doet hij de push dagen achter elkaar wat alleen maar nadelig is.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zal kopietje van zn schema maken. Zou ook best kunnen dat ie maandag push doet dinsdag pul en dan donderdag en vrijdag weer in die volgorde.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren effe kort stukkie hardgelopen..(vind het niet heel boeiend, maar doe het omdat het goed is voor de cardio).. 2.5 km in 12:30 minuten. Kon wel sneller, maar ach.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Show dann
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Afgelopen week rustweek gehouden ivm klote "bouwvak openingstijden" van de sportschool o_O
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Deze week ook verplicht rustieke want de crew is op vakantie :emo:
     

Deel Deze Pagina