Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is niet zo moeilijk, mijn buurmeisje van 5 heeft ook dikkere kuiten dan dat ik dat heb :+

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net voor het eerst met mijn Adipowers getraind. Na de olympische oefeningen 2 setjes 80kg en 1 setje 85kg gesquat ipv 3 setjes 80kg zoals maandag. Daarna weer even 1RM testen: 1x90, 1x100 en 1x110. :D Ga wel voortaan alleen de vrijdag dan zo zwaar en op de andere dagen houd ik het bij mijn werksetjes. Ben wel echt benieuwd welk gewicht ik dit jaar nog kan pakken.

Kevf en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Deze gast is echt belachelijk

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die kerel is op 22 jarige leeftijd al een levende legende in de powerliftingwereld. Echt wtf.... hij heeft zonder wraps het wrapped wereld record verbeterd. Onder de -92kg en hij heeft op een Reebok wedstrijd een totaal neergezet van 2033 pond = 922kg = 10x zijn bodyweight. Een squat van 766 pond = 347,5kg.....klootzak :+

Er is veel gedoe over wel/niet natty. Maar hoe je het ook went of keert hij is onder de 92kg en zet deze gewichten neer.

Zelf gisteren een bulgarian day gedaan op mijn high bar. Opgewerkt naar een single van 150. Was in mijn oude gym = kutrack = spiegels etc. Walkout verklootte de rep al deels en niet tevreden over het laatste stuk diepte. Ik ga te diep, dat stuk gaat te traag, ik verlies spanning onderin (deels door de slechte walkout) etc etc, maar wel een 10kg pr en mijn low bar nu geëvenaard.

Daarna walkouts met 170kg gedaan voor practice. Vanaf deze week ga ik alle squatsessies met 180kg uitlopen

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja dat zelfde heb ik bij dat rack. Dat zie je ook bij mn 150kg squat.

Vandaag voor het eerst gedeadlift met mn nieuwe belt en mn liquid chalk. Direct rep PRtje 145x8.. Daarna nog 152.5x5. Wil zeggen dat die 152.5 easy was... maar 4e rep verloor ik tightness en voelde ik mn eten naar bovenkomen ofzo leek het

Laatst bewerkt: 9 nov 2015
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Haal je veel uit je belt? Ik heb altijd zonder gedeadlift en het idee dat het werkelijk waar niks uithaalt. Deadliften blijft ook een kwestie van echt volledige focus op de lift. Zodra je niet goed bracet, goed ademt etc komt het gewicht praktisch niet meer van de grond. Ik heb ook alleen bij deadliften dat ik mij er geestelijk echt toe moet zetten, zodra ik ook maar een beetje onder de 100% focus schiet kan ik de lift wel vergeten.

Gisteren 5 sets van 2 @142,5 squats:

en 5 sets van 3 @167,5 sumo

Je ziet mij nog steeds wat voorover vallen bij de 3e rep. Ik vermoed dat dat komt omdat ik een korte torso heb? Want blijkbaar zitten dan pas mijn schouderbladen recht boven de bar.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik merk echt verschil. Je voelt dat je meer kracht kan zetten. Zelfde als bij skwaats toch, je core brace je echt veel meer.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

Starting to like this guy. Niet zo dieet advies though maar wat hij doet. Al die juicers die natty claimen exposen

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan hem hier niet bekijken, maar is dit wat Jason Blaha ook doet? Ik vind Jason erg irritant overigens :+

Gisteren mijn zwaarste benchsessie gehad in bijna een jaar:

Paused bench 3x106.5kg. Was mijn vierde set (85,95,100)

Ik verlies helaas spanning bij mijn derde rep. Je kan zien dat mijn lats daar totaal niet activeren. Maar hey fuck it. Terug naar de 120!

Erg blij met mijn arch btw. Je kan bij de rand van mijn broek/onderbroek goed zien hoever ik nu kom.

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Fuark. Squatten ging net lekker, dacht ik een liesbreuk te hebben opgelopen. Meteen naar de dokter, blijkt het een onsteking in de fascia van m'n rechter heup flexor te zijn. Iemand ooit zoiets gehad?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja alleen is Vegan Gains een stukje agressiever dan Jason. Zie er de humor wel van in.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Net ook de foamroller van Body&Fit (van 13 euro) binnen gekregen, had ik veel eerder moeten kopen want dit voelt echt een stuk fijner dan een lacrosse bal.

PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74

Als je een regrip doet is alle spanning van je lijf af. Daarom is een tweede rep doorgaans ook vlotter dan de eerste..

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gisteren wel een goede squat dag, niet opgenomen helaas. Moet eigenlijk zo een Gorilla pod kopen zodat ik goede angles kan vinden om op te nemen. Maar 135x6 en 140x3 gesquat. Voelde echt licht.

Kevf vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Guys it happened again...

1x92,5kg geprobeerd. Kijk wat gebeurd. En luister met geluid hoe pissed off ik was.

Nog een keer geprobeerd na wat discussie:

Als ik het zo zie heb ik nog steeds een bounce op mn borst als ik >90% van mn 1RM bench. Ik maak me er niet echt te druk om nu, want als ik 100 omhoog heb gekregen ga ik paused benchen. Dan kan ik geeneens bounchen

Edit: sorry voor de double post..

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mensen hier die ervaring hebben met MuscleMeat voor het kopen van je vlees, groenten, rijst, etc.

Ik woon tijdelijk 3 maanden alleen en.. in je eentje koken is geen fuck aan. Daarbij/daardoor heb ik ook moeite om meer tijd te stoppen in lekker en gezond koken. Ineens een heldere ingeving dat MuscleMeat ook bestaat en het lijkt ideaal: niet lang koken, prima clean ingrediënten, veel stuff is kant-en-klaar en niet veel duurder dan supermarkt (toch?).

1 kg kip kost €8,50, in de supermarkt €8 (ongesneden en ongebakken)
    2.5 kg aardappelkrieltjes kost €5,50, in de supermarkt €6.
    2.5 kg broccoliroosjes voor €6,25, in de winkel bevroren roosjes ook ongeveer €6.
    2.5 kg basmatirijst voor €6,50, in de winkel tussen €5 en €6.
    1 kg groentenmix voor €2, in de winkel €4

etc, een aantal dingen die best interessant zijn voor mij.

Iemand die ervaring heeft met de smaak/levering/prijs etc?

Momenteel sport ik slecht door tijdgebrek, maar ik hoop dat dat weer snel terugkomt en zelfs zonder sporten wil ik lekker/gezond blijven eten en niet lang koken :+

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lekker man. Nice ook dat je hem nog pakt na die eerste spotfail ;). Toch wordt dat nog wennen met paused, want ook echt 100 kan je nog met gemak bouncen ;) Eigenlijk elk gewicht wel.

Twee dingen die me opvallen:
    - er is meer te halen uit je arch. Zie dit filmpje van Chris Duffin die echt een te gekke warm-up laat zien voor de bench aan.
    - Je lijkt de bar net te ver naar beneden op je borst te laten zakken, net voorbij het hoogste punt van je borst. Je hebt ook wat moeite om de bar weer terug te brengen naar de start positie. Overigens zitten je onderarmen nog wel netjes recht onder de bar.

@Siemenn : ik ken veel mensen die daar bestellen en tevreden zijn. Ben zelf vegetarier dus tja :+

Zelf op het moment helemaal opgehouden met sporten. Op zaterdag 1,5 week geleden moest ik zwaar benchen maar ik moest al stoppen vanwege de pijn in mijn schouder met 60kg (geeneens laten zakken). De maandag er op vier dubbels gesquat met 147,5. Was erg blij met het resultaat. Echter de dag er op veel pijn en van dinsdag op woensdag slecht geslapen van de pijn. Later in de week alleen wat leg press, leg extension en leg curls gedaan maar zelfs daarvan erg veel last gekregen, ws door het stevig vasthouden van de bench bij de leg curl :confused: Het irritante is ook dat ik pas later last krijg waardoor ik niet goed kan bepalen wat ik wel en niet kan. En hierdoor ook de komende powerliftmeet gecancelled.

Dus alles bij elkaar geen motivatie meer op het moment. 19 maanden aan het powerliften waarvan 12 een blessure en vier meets gecancelled. Komende maandag weer sportarts, de donderdag erop sportfysio. Ik zie wel wat er uit komt. Maar ik vind het qua eigen doelen wel even best.

UpInSmoke0611 en Siemenn vinden dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks, zal meer filmen en erop letten dat ik hem iets hoger breng op mn borst. Ik ga natuurlijk niet mn 1rm met die touch n go gebruiken straks. Gewoon paused max opzoeken. Mn backoff/first set last set-setjes doe ik wel al paused.

Wel echt klote man, je hebt er nu echt al een tijd last van he. Heb verder ook geen idee wat het is enzo en hoe je het kan oplossen maar hopelijk snel over

@Siemenn Ik bestel er al 2 jaar. Bestel meestal zo een 12-15kg aan zooi. De 5kg kipfilet sowieso, de kipburgers zijn aan te raden, het gehakt is erg mager (wel goed opletten want wordt snel droog) en ik maak er meestal 2 burgers van. De gemarineerde Indonesische biefstuk is echt geniaal. De gehaktballen zijn ook super lekker maar wel vettig dus fit dat in je macros. De voorgebakken kipblokjes zijn ook lekker trouwens en erg makkelijk om in een salade te gooien of in een pasta of whatever. De zoete aardappelblokjes zijn ranzig, daar zou ik wel vanaf blijven als ik jou was.

Prijs is prima. Levering ook. Wordt geleverd in een goed dichte verpakking met droogijs. Ze leveren ook niet in het weekend omdat post altijd dom kan doen en dat willen ze niet riskeren met etenswaren. Het kan 48u in die doos blijven geloof ik

Laatst bewerkt: 24 nov 2015
    Weggooi32 en Siemenn vinden dit leuk.
  20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    @smoke, Spotopress gaan doen anders?

Deel Deze Pagina