Lekker man. Nice ook dat je hem nog pakt na die eerste spotfail
. Toch wordt dat nog wennen met paused, want ook echt 100 kan je nog met gemak bouncen
Eigenlijk elk gewicht wel.
Twee dingen die me opvallen:
- er is meer te halen uit je arch. Zie dit filmpje van Chris Duffin die echt een te gekke warm-up laat zien voor de bench aan.
- Je lijkt de bar net te ver naar beneden op je borst te laten zakken, net voorbij het hoogste punt van je borst. Je hebt ook wat moeite om de bar weer terug te brengen naar de start positie. Overigens zitten je onderarmen nog wel netjes recht onder de bar.
@Siemenn : ik ken veel mensen die daar bestellen en tevreden zijn. Ben zelf vegetarier dus tja
Zelf op het moment helemaal opgehouden met sporten. Op zaterdag 1,5 week geleden moest ik zwaar benchen maar ik moest al stoppen vanwege de pijn in mijn schouder met 60kg (geeneens laten zakken). De maandag er op vier dubbels gesquat met 147,5. Was erg blij met het resultaat. Echter de dag er op veel pijn en van dinsdag op woensdag slecht geslapen van de pijn. Later in de week alleen wat leg press, leg extension en leg curls gedaan maar zelfs daarvan erg veel last gekregen, ws door het stevig vasthouden van de bench bij de leg curl
Het irritante is ook dat ik pas later last krijg waardoor ik niet goed kan bepalen wat ik wel en niet kan. En hierdoor ook de komende powerliftmeet gecancelled.
Dus alles bij elkaar geen motivatie meer op het moment. 19 maanden aan het powerliften waarvan 12 een blessure en vier meets gecancelled. Komende maandag weer sportarts, de donderdag erop sportfysio. Ik zie wel wat er uit komt. Maar ik vind het qua eigen doelen wel even best.
Klik om te vergroten...