1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    @Kevf @UpInSmoke0611

    Even een paar vraagjes:
    Op welke dag is het, er staat 24-25 sept?
    Heb je al een bevestiging?
    Wat voor peak schema gaan jullie gebruiken?
    Wat voor veranderingen deed je bij Jonnie Candito zijn schema voor BP?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb dat lidnummer doorgestuurd, kreeg ik een email met een SBD 5% kortingscode, dus denk dat het wel goed zit. Er stond bij dat de definitieve lijst op FB zou worden gepost?
    Geen idee welk schema, ik zoek een korte van 6 weken omdat ik toch voor de ervaring ga
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2016
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, de lijst is er eindelijk: http://sbdapparel.nl/sbd-cup

    Ik ga morgen beginnen met het schema van Powerlifting to win, PIP2. En als je precies weet wanneer de meet is dan kan je het gewoon inplannen in je schema, maar dat kan altijd wel volgens mij.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    20 dagen niet getraind want op vakantie geweest. Was toch wel weer even inkomen vandaag. Ik moet voor mezelf nog even zien hoe en wat bij de SBD. Op vakantie sinds hele lange tijd (meer dan 1,5 jaar) totaal geen pijn gehad ook bij dingen als zwemmen, iets gooien etc niet. En heb er van genoten. Ben dus wat terughoudend om überhaupt te benchen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iets gooien? ... XD
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup, bierglazen op het terras naar andere mensen kwakken, bakstenen van bruggen op auto's, kleine kinderen van ravijnen, je kent het wel.

    (steentje siesteren over het water, frisbee gooien, basketbal gooien etc)
     
    Pine NL vindt dit leuk.
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lol die Sanne Visser traint bij mij in Alkmaar. Beste buffel dat hoor.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb trouwens ontdekt dat ik niet zo sterk ben als ik dacht :-'(. We hebben sinds een paar maanden nu Technogym schijven en die voelen zwaarder aan dan de Lifemaxx die er eerst waren. Nu heb ik ze gewogen,... Lifemaxx wegen 19,2 ongeveer en die technogym 20,2... Dus reken maar uit tijdens het squatten, 3 plates aan elke kant scheelt dus echt 6kg... De 25kg plates van Lifemaxx zijn 24,5 dus dus dat scheelt ook aardig wat als je het bij elkaar optelt

    Met technogym schijven heb ik nog wel 97,5 bp en 165 squat gedaan.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ken het. Wij hadden/hebben oude technogym plates die nog minder wegen. Uiteraard wachten alle ego lifters 10 minuten tot de plates vrij zij :rolleyes:

    Gewoon nog keihard trainen de laatst weken, meer kan je niet doen
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja exact. En ik ga gewoon lekker naar de meet, chill. PRs hoeft niet per se voor mij daar, als doel wil ik 9 for 9 gaan
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wow dat is balen. Maar gewoon doorgaan :) Zelf na drie weken rust vanwege de vakantie weer wezen trainen. Viel pittig. De wat lichtere dagen met meer volume gingen wel maar mijn squat hield vandaag op bij 3x147,5 kg :confused:

    Wel 10x75kg gebencht zonder enige moeite en zonder pijn. Voelde mijn schouder wel, maar pijn kan ik het niet noemen:

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    rip headphones
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    G-shock : Demons

    :cool:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En weer uitgeschreven bij de SBD. Kloteschouder. Het ging gisteren al mis bij de warming-up, ik mis rep 1 met 60kg en had pijn door de hele schouder. Iemand moest de barbell van mijn borst afpakken. Ook direct de laatste keer dat ik mij heb ingeschreven voor een bondswedstrijd. Had gehoopt dat de positieve kracht van een meet zou helpen met het herstel, maar het legt met name extra druk/stress op het herstel.

    Afgelopen vrijdag weer een MRI gehad, hopelijk komt er deze keer wel wat uit.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Awh, en vorige keer geen uitslag of iets waar je wat aan had?Ben je wel nog aan wezig?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup, ben de hoofdcoach van Northside :)

    Vorige keer kwam er niks opmerkelijks uit. Ben nu naar een fysio gegaan die vervolgens samen met mij naar een orthopeed wilde. Gelukkig wel 1 in een ander ziekenhuis. Hopelijk is er deze keer wel wat te zien. Het inbrengen van contrastvloeistof duurde iig veel langer.
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    @Kevf sterkte man, hopelijk komt het goed!

    Lees op FB pagina van SBD dat -83 op zaterdag is en -93 op zondag, niet confirmed maar het zal waarschijnlijk wel zo zijn. Snap niet waarom het zo lang duurt om dit naar buiten te brengen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De reden is heel simpel: het aantal mensen dat mee wil doen aan wedstrijden groeit gigantisch hard. Echter de hele organisatie van powerliftend Nederland draait op slechts een paar mensen. Mensen die ook allemaal een fulltime job hebben en dit er vanuit de liefde voor de sport er naast doen. Het bestuur van de bond bestaat ook maar uit 2 mensen. Pieter (die vervolgens beide dagen ook de omroeper is) en Henk. Waar eerst 30 man meededen aan een wedstrijd doen er nu ineens 100 (DRC) of zelfs 200 (SBD) mee. Ga er maar eens aanstaan om dat voor elkaar te krijgen.

    De organisatie waardeert het ook ontzettend als er vrijwilligers meehelpen. Kan je altijd aangeven.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Met die muziek geen preworkout meer nodig ;)

    Ik ben nu zo'n 12 weken bezig met het powerlift routine van Greg Nuckols (http://strengtheory.com/), erg fijn als startende powerlifter.
    Wat iig erg fijn is om te merken dat dit een routine is die voor mij zowel mentaal als fysyiek vol te houden is. En prima te combineren met mijn andere sport :)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je bedoelt dan die 28 programs? Ik ben erg gecharmeerd van zijn modulaire opzet, dat zit strak in elkaar. Er staat mij wel bij dat het assistance werk wat minimaal is.
     
    Sostic vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina