- Bronnen die ik post negeer je als ze wat te melden hebben
- Maar veegt sommige van tafel. Nogmaals, is Huffington Post ook een onbetrouwbare krant? http://www.huffingtonpost.com/entry...nsor-of-terrorism_us_58cafc26e4b00705db4da8aa
Hierin staat precies mijn punt, maar daar heb je nog niet op gereageerd. (onderwerp;
The Real Largest State Sponsor Of Terrorism)
- Mijn eerst betichten van op de man spelen en vervolgens het zelf doen. Classic.
- In samenvatting: FBI zegt het, CIA zegt het, linkse media zegt het, rechtse media zegt het, Arabische media zegt het, Westerse media zegt het, Saudi officials zeggen het, terroristen zeggen het, Fred zegt het niet. Ik heb van elke groep minimaal 1 bron gestuurd, Fred 0. Conclusie: niet hard gemaakt?! Of wil je dat ik zeg dat ze wellicht het 2e of 3e land zijn ipv het 1e? Wat maakt dat in godsnaam uit voor mn originele punt dat die gasten niet in de Veiligheidsraad hoorde :')
Ik vind het wel tof als ik gelijk krijg van 'mn buddies', volgens mij vind jij het leuk om op elke slak die ik noem wat zout te leggen en vervolgens 10x hard 'nee klopt niet' te roepen en verder weinig input geeft. En mij incapabel noemen?
Bij deze een mooie afsluiter van mijn kant. Of je moet een mooi inzicht hebben welk land volgens jou de grootste staatsponsor is van terrorisme.
Laatst bewerkt: 26 apr 2017
Rampage en RaouLioo vinden dit leuk.