Zijn volgens mij precies de personen die in al die gender cringe compilations zitten.
Anyway.. hebben jullie al wel meegekregen dat er al echt wetten zijn aangenomen (
bill 16) waarmee het strafbaar wordt als je iemand met een verkeerd gender pronoun aanspreekt?? oa. in Canada en ook iets vergelijkbaars in New York aangenomen..
Wat inhoudt dat wanneer je bijvoorbeeld als werkgever een werknemer als 'Hij' aanspreekt terwijl degene in kwestie zich identificeert als "Zij".. hij een boete riskeert van $250.000 ..
Daarbij komt nog dat in geval van
New York 31 gender identiteiten worden beschermt..dat zou zover kunnen gaan dat niet alleen een hij/zij verwarring strafbaar is maar ook wanneer iemand aangesproken wil worden als 'Ze'of 'They'.
Mijn inlevingsvermogen strekt vrij ver.. maar ik denk dat we hier wel handen kunnen schudden dat dit compleet gestoord is?
Overigens werkt dit direct averechts op gelijke rechten, want welke werkgever wil nu nog een transgender gaan aannemen en het risico lopen een keer een verkeerde pronoun te gebruiken als dat hem een boete van 250K oplevert.
Klik om te vergroten...