Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    nee.... maar das maar goed ook... moest der nog s bijkomen dat normaal denkende mensen dat ook deden! :mad:
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist als hij normaal was en normaal zou denken zou hij dit niet hebben gedaan.
     
  3. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is een bekend fenomeen dat veel Turken Hitler steunden. Over Marokko, ken jij de rol van Egypte en hoeveel Arabieren spioneerden en sabboteerden?
     
  4. sjoerdow

    sjoerdow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik wel even wat kwijt hierover.........

    Allereerst zal Awa niet lang genoeg achter tralies zitten (in nederland zijn wij veel te soft en dat moet drastisch veranderen) 10 jaar celstraf vind ik redelijk...maar het staat niet tegenover wat Jamai is overkomen.....
    Bovendien wil ik even zeggen dat Jamai (met alle respect) toch ook wel verkeerde jongens aantrekt en het aan had zien kunnen komen.......
    voordat jullie me nu helemaal uitkafferen wil ik nog zeggen dat het NATUURLIJK niet kan wat Awa doet........en ik heb niks tegen buitenlanders hoor, maar Nederland wordt idd drukker en dan lijkt mij de sociaalste oplossing: Meer Blauw op straat, Meer gevangenissen, Strengere straffen die voor IEDEREEN gelden!!!, en iedereen moet gelijk behandeld worden.......
    Maar jah er zijn nog zoveel problemen waar de nederlandse politiek zich over buigt dus............dat word wachten wachten en nog eens wachten...........
    We moeten strenger optreden.......dus haal die soldaten uit Irak want die kunnen we hier prima gebruiken (extra bijverdienen door op straat te patroullieren) hebben we nog een probleem opgelost :)

    Misschien komt het dan toch nog goed :{
     
  5. Noodles

    Noodles Guest

    ze moeten gewoon die irakees in de fik steken (te erg of game ik te veel :p)
     
  6. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten nog meer ... in deze post dan ik ooit heb gepost. :9

    Niet echt, 10 jaar. Hoe oud is die jongen nu? 18 dan is hij 28, 4 jaar TBS dan is hij 32, lijkt mij wel een strenge straf...

    Hmmm, over Jamai. Tsja, dat zijn cultuur verschillen die eigenlijk moeilijk te overbruggen zijn. Deze jongens komen heel modern over, maar dat bedriegelijk. Ze staan namelijk op de loopplank tussen schip en wal en vaak vallen ze ertussen. Tevens dat deze jongens toch wat meer paaien waar een meisje sneller voor valt.

    Meer blauw op straat? Dat ben ik met je eens, maar ik ben sowieso enkele jaren al voor het omvormen van het politie apparaat in combinatie met het detacheren van militairen naar het politie apparaat. Dit vergt natuurlijk omscholing en het is de vraag of militairen wel zin hebben om het stoere beroep 'soldaat' om te ruilen voor het wat softere 'politieagent'. Dat is niet alleen het probleem. Het afnemende respect voor elkander speelt een belangrijke rol. Men heeft totaal geen respect meer voor gezagsdragers en de gezagsdragers lijken nog alleen maar aan hun targets te denken. Als de Politieagent er voor de burger is en de burger er voor de politieagent is, dan zijn we al weer een stap dichter bij een veiligere samenleving...
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    helemaal mee eens. ik bedoel je maakt een track tegen iemand als je je persoonlijk aangevallen voelt. dit is zeker een publiciteitstunt. doe een bivaksmuts aan en sla hem kapot ofzo..dan ben je pas stoer.
     
  8. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt, dat is recht in eigen handen nemen.
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    Tering Irakees, ophangen.
    Het is zowieso al een maf volk.
     
  10. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, doe je normaal of wil je nog een OW?
     
  12. The_Dutch_force

    The_Dutch_force Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    wie denk je wel GVD wie je bent, Ik ben ook irakees.
    Betekent niet gelijk dat alle Irakezen zo zijn. pfff alsof jullie nl-ers perfect zijn. Mijn vader bevoorbeeld zei, als hij zijn zoon was, was hij niemeer levend. En voor alleduidelijkheid , hij is opgevoed door nl-ers. duz beter hou je je bek
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok klaar...
    Dit gaat niet uitdraaien in een over en weer gevecht.
    Iedereen weer gewoon on-topic.
    XeoN is al op zijn vingers getikt door Graveheart.
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle Irakezen zijn zo maar die Irakees die dat heeft gedaan spoort gewoon niet man, welke sick fuck steekt nou iemand 2 Maal!! in de brand! Die gast moet echt super boeten voor deze misselijke streek.

    Ik vind het btw van Lange Frans erg goed dat hij een diss heeft geschreven over die gast.
     
  15. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Lange Frans kan maar beter ook z'n bek houden, hij voegt niks toe aan de discussie. Die jongen hoort gewoon gestraft te worden, om nou tegelijk te schreeuwen dat het aan Irakees bloed ligt (of wat dan ook) klopt niet helemaal met het beeld wat ik van Dutroux had. Dat was toch een autochtone Belg die kindertjes verkrachte? Alle autochtone Belgen zijn kinderverkrachters!
     
  16. XeoN

    XeoN Guest


    Pff, je komt maar.

    Maar vind je het normaal dat ze mensen hun strot eraf snijden?
    Vind je het normaal dat amerikaanse soldaten verminkt door straten worden gesleept?
    Oke niet alle irakezen zijn ehtzelfde.
    Dan zijn ze blij dat Saddam weg is en nou staan ze te schreeuwen voor die Moskee e.d.
    In die landen (israel,palestina,irak) zal het nooit goedkomen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2004
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nope, weet niet wat er met dat agresieve volk aan de hand is maar ze zij niet in veel goeds in staat.
    1. America had daar nooit moeten komen.
    2. Waarom loopt iedereen als een hondje achter hun aan?
    3. Ze moeten er nu weg, laat ze elkaar daar maar afschieten ofzo, toch niemand die er mee zit. Een stel ontdankbare honden zijn het :mad:
     
  18. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    xeon I agree with you..;) we kunnen wel weer de moraal ridder gaan uithangen en zeggen dat we niet alles moeten generaliseren, maar het is gebleken dat deze mensen (waarschijnlijk ook door de kultoer) eenmaal veel barbaarser zijn. En dan heb ik het niet alleen over de irakezen, maar vele volken in het midden-oosten. Vandaar ook al die problemen in het midden oosten. Om een voorbeeld te geven, eergister heeft een "persoon uit het midden-oosten" iemand neergestoken voor de flat van mijn zus. Dergelijke taferelen tref je veel vakker aan bij dergelijke mensen dan bij nederlands.

    Deze problemen zijn niet, zoals ze zelf zeggen door interventie van internationale troepen machten, onstaan. Immers men ging interveneren doordat de mensen in die landen elkaar gingen aanvallen etc.

    Ik plijt er daarom ook voor dat ieder volk in zijn eigenland blijft en niet zogenaamd politiekasiel in nederland komt aanvragen, want er is nog geen enkel voorbeeld (bij mijn weten), waar de mengelmoes van cultuur geheel vredig verloopt.

    Dit is enkel mijn mening, en hoop hier geen waarschuwing ban etc voor te krijgen. Want anders zou het wel hypocriet zijn dat de geitenwollen sokken dragers (links), vrijuit mogen spreken en mensen die iets meer rechts zijn georienteerd hun mening binnen monds moeten houden.
     
  19. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is nou juist de taak van de overheid, om die integratie zo goed mogelijk te laten verlopen. En het is ook min of meer logisch dat de menging van culturen 'niet geheel vredig verloopt', maar moeten we daarom mensen in onmenselijke situaties 'in hun eigen sop laten gaarkoken'...

    met andere woorden kun je dus levens van onschuldige slachtoffers van massaslachtingen in Darfur (en natuurlijk elk ander oorlogsgebied in de wereld) voorkomen, en dus levens redden... Of vind jij echt dat dat hun eigen schuld is?


    ik ben ook geen zogenaamde ´allochtonen-knuffelaar´, verre van, maar ik vind dat jij in alles wel erg cru bent tov vluchtelingen...
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof mijn ogen niet..

    Mensen hebben het ineens over volkeren en integratie..wtf heeft dit met integratie te maken ?!?!?!?!?!?!?!?!?! Je hebt gestoorde allochtonen en gestoorde autochtonen...
     

Deel Deze Pagina