Hey mensen ik wel even wat kwijt hierover.........
Allereerst zal Awa niet lang genoeg achter tralies zitten (in nederland zijn wij veel te soft en dat moet drastisch veranderen) 10 jaar celstraf vind ik redelijk...maar het staat niet tegenover wat Jamai is overkomen.....
Bovendien wil ik even zeggen dat Jamai (met alle respect) toch ook wel verkeerde jongens aantrekt en het aan had zien kunnen komen.......
voordat jullie me nu helemaal uitkafferen wil ik nog zeggen dat het NATUURLIJK niet kan wat Awa doet........en ik heb niks tegen buitenlanders hoor, maar Nederland wordt idd drukker en dan lijkt mij de sociaalste oplossing: Meer Blauw op straat, Meer gevangenissen, Strengere straffen die voor IEDEREEN gelden!!!, en iedereen moet gelijk behandeld worden.......
Maar jah er zijn nog zoveel problemen waar de nederlandse politiek zich over buigt dus............dat word wachten wachten en nog eens wachten...........
We moeten strenger optreden.......dus haal die soldaten uit Irak want die kunnen we hier prima gebruiken (extra bijverdienen door op straat te patroullieren) hebben we nog een probleem opgelost
Misschien komt het dan toch nog goed :{
Klik om te vergroten...