Leuk stukje inderdaad maar soms wat "te ver gezocht".
Hoeveel tv keek je voordat je een Xbox had?
Hoeveel tv keek je toen je een Xbox had?
Hoeveel tv kijk je nu?
MIjn Xbox is gewoon "mijn tv kijk moment" geworden. Ik wordt helemaal gek van die klote reclames iedere 15 minuten.
Er is geen programma waarvoor ik thuis blijf (alleen Expeditie Robinson). En er is geen Xbox avond waarvoor ik thuis blijf. Ik sport, ga uit, ga feesten, ontspan met vrienden en ik game! Ik vind het zelfs een sport om mensen die gamen niet snappen uit te dagen hun luie leven uit te leggen aan me (alle series op tv weten ze wel over mee te praten bijvoorbeeld... How sick is that??)
Omdat je zo verslaafd was aan je Xbox en alles erom heen, heb je er nu een hekel aan (let maar eens op ex-rokers, dat zijn de mensen die het meest anti zijn vaak..)
Laar iedereen gewoon lekker gamen, sporten, roken, stappen, postzegels verzamelen, sexen, daten, mens erger je nieten, risken, tv lauwen, bankhangen, shoppen, what evers...
R.E.S.P.E.C.T.
p.s. oja, misschien moet je eens met een groep vrienden een LAN organiseren met een lekker pot bier. Ik zweer het je, er gaat niets boven dat soort avonden kan ik je vertellen
Lachen, gieren, brullen en schelden naar je beste maten, how cool is that??
Laatst bewerkt: 9 sep 2004