Totally agrees
Al was het alleen al voor het nummer Heaven's A Lie, wat ik persoonlijk een van de beste nummers ooit vind.
Op de site van Rammstein is te lezen dat de cd inmiddels klaar is en onderweg is naar de drukkerijen. Ik denk dan ook dat hij eerder in de winkels zal gaan liggen dan november. Op diverse sites zie je overigens ook eind september als release datum staan. In ieder geval hoe eerder hoe beter wat mij betreft.
De cd zal overigens 'Reise Reise' gaan heten en hier vind je de cover art + tracklist:
http://www.rammstein.com/discography/alben/reise_reise.php
De Amerika clip had ik toevallig gisteren nog bekeken via die site en het is zeker weer een toppertje. Ik moest hem alleen wel meer dan eens bekijken voordat ik hem pas echt ging waarderen, maar dat heb je wel vaker bij Rammstein. Ik moet zeggen dat ik de eerste single 'Mein Teil' wel iets beter vond dan 'Amerika'.
Als je dan toch bezig bent moet je zeker ook nog de 'Live aus Berlin' dvd erbij halen. Ze geven hier echt een geweldige show weg. Oh, en ook nog de dvd 'Lichtspielhaus' met daarop elf videoclips en stukken uit diverse live shows
Laatst bewerkt: 31 aug 2004