[giro 555]welke acties heb jij gedaan/meegedaan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door guAsTo, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    zoals jullie weten zijn er in nederland heel veel acties voor giro 555, natuurlijk doneren mensen ook gewoon maar de vraag nu is; heb jij mee gedaan aan z'n actie of ga je er zelf een 'maken' ik zelf wil (als het luckt) een sponser loop organiseren in eindhoven, ik ben aan het kijken.... je kan hier ook ideeën posten voor andere members die ook iets willen organiseren

    _0/ [giro555] _0/
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    tsjonge jonge jonge...
    oke het is erg... zeker dat valt niet te ontkennen...
    maar wat wordt dit allemaal gehyped ... ongelovelijk.

    een sponser loop is dat niet dat je rondjes moet lopen en per rondje krijg je een X aantal euro's.
    en je kunt ook wat van je spellen op xbazar verkopen, en met dat geld 555 steunen :+ O-)
     
  3. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    da valt wel mee hoor, doe nei zo over dreven _0/
     
  4. hong_sifu

    hong_sifu Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt idd gehyped, maar dat is maar goed ook, die mensen hebben alle hulp nodig. Ik weet niet of jij ooit meegemaakt hebt hoe het is om een dierbare te verliezen, zo ja, stel je eens voor dat AL je dierbaren weg zijn, plus je huis en al je bezittingen.

    Een vrouw had 2 van haar kinderen vast en moest eentje loslaten om de ander te redden van de stroming, zij heeft voor de rest van haar leven schuldgevoelens en psychische traumas, en dit is maar een van de verhalen van de slachtoffers, zo zijn er nog honderdduizenden.

    Phuket bijvoorbeeld, ik ben er geweest en kan je vertellen dat het grootste deel van de bevolking op dit eiland leeft van de toerisme (ik kan het niet bewijzen, maar volgens mij meer dan de helft, misschien wel nog meer). Ik weet zeker dat er in de komende tijd nog maar weinig toeristen zullen komen, en dat het nog lang duurt voordat het weer bloeit als voorheen. De mensen daar kunnen dus ook niet meer voor hunzelf zorgen, daarom is onze hulp nu zo belangrijk.

    Venom, ik wil je niet afkraken ofzo, maar ik denk dat jij niet beseft hoe erg het daar is ook al zeg je van wel. Donald, doe je ding man! _O_
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zegt dat je meer 130.000 doden normaal vind:{
     
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    het waaren er toch al stukken meer

    ontopic :confused:
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik begin het gepats en het gehype van het hele giro 555 gebeuren behoorlijk zat te worden. Het "Kijk mij eens goed bezig zijn"-gehalte is om van te walgen.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb allang gedoneerd, maar ik vind dat er niet zo'n ophef over gemaakt moeten worden.

    Anyway, ik zie de meerwaarde van deze thread niet zo. Laten we het nou maar houden op de reeds bestaande Giro 555 thread, dat lijkt me voorlopig wel genoeg.

    Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina