ik snap de hele hype weer eens niet en vind het filmpje totaal niet spectaculair en bovendien waardeloos gefilmd...maar das wat anders
je ziet 2 puistenkoppies in een auto van 500+ pk even het gas intrappen op de snelweg en daarmee tikken ze alleen de 300 kmph aan wat ze echter in een paar seconden bereiken.
de linkerbaan is helemaal leeg en de rest van de weg verkeerd ook in winterslaap.....tis doodstil op de snelweg en tijdens de eerste run halen ze maar 2 auto's in......gekkenhuis op die snelweg whahaha
uiteraard mag dit niet net zoals,op het gras lopen,plassen in het wild,zonder licht rijden op je fiets,door het rode licht oversteken,geen richting aangeven bij afslaan,parkeren of stilstaan te dicht op een zebrapad.......ik lag me rot.....deze jongens worden nu bijna door half broodje bal etend nederland gevierendeeld omdat ze 20 seconden te hard rijden in een auto die daarvoor gemaakt is en het ook gewoon kan.
wat ze doen is fout maar niet minder fout dan iedere hardrijder die daarmee anderen in gevaar brengt.
wat dit ook is,is echt hollands......we springen er weer met zijn allen op om ieder tot bekering te brengen en zijn nog roomser dan de paus om een vernietigend oordeel te vellen over deze knaapies terwijl de rest zich ook vast wel herkend in een van de lulligheidjes die ik hierboven vermelde.
Laatst bewerkt: 10 mrt 2005