1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idioten + Ferrari x Lamborgini = madness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 9 mrt 2005.

  1. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zou zeker nee zegen. Tuurlijk ik vind die autos ook mooi. Maar als het zo druk is en dan zo hard rijden dat is gewoon echt niet normaal meer. Er hoeft maar een andere weggebruiker niet op te letten. En het is einde verhaal voor die personen. En gebruik voortaan even de edit knop wil je?
     
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal scheinheilen hier man. niemand rijd er met een supercar binnen de selheids limieten. Ook vind ik dat het manier van rijden reuze meeviel. Er werrden geen gevaarlijke manouvres uitgehaald (zoals dat meestal wel gebreurd) en er werd netjes afstand gehouden met andere auto mobilisten.(wat meestal niet gebeurt)

    Ook moet je in gedachten houden dat de wegliggingen van supercar veel en veel beter is dan een normale auto. 300 km zou in verhouding 200 km kunnen zijn. Dus niet klagen want ik denk dat ieder van ons wel in hun schoenen zou willen staan.
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    idioten.
    Leuk filmpje trouwens maar dit is echt levensgevaarlijk.
    Heel toepasselijk "Peril" (Halo 2 muziek, peril=gevaar) op het eind...

    *over veiligheid, die gasten reden zelf wel goed maar als iemand anders niet in zijn achteruitspiegel kijkt en hem ervoor klapt, is diegen morsdood...300 naar stil +reactietijd geeft een veel te grote remweg...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  4. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Jha kweet niet ik weet heel goed wat er kan gebeuren, maar toch denk ik da het best kan soms ALS JE MAAR JE OGEN OPENHOUD...
    en nogmaals zon auto remt erg hard af als het moet van 250 naar 120 is zo gepiept....maarja zonder opletten heeft dat ook geen zin :9 Maar in zon auto rijd je niet zomaar weg dus ik schat dat die gast aardig wat ervaring heeft met dit soort dingen....
     
  5. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto remt echt niet harder dan een gewone BMW.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Totdat je rijbewijs, terecht, wordt ingenomen en je het komende jaar met het openbaar vervoer naar werk mag.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het juist super lauw.ik geef ze geen ongelijk.
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, zolang ze geen ongelukken maken is het puur speculatie dat het zo gevaarlijk zou zijn.

    hebben jullie ook actuele bewijzen van iemand die zo hard reed en daardoor andere mensen heeft doodgereden?

    en ik wil jullie er op wijzen dat er daadwerkelijk betere remmen zitten in wagens als lamborghini en ferrari
     
  9. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit moet wel de meest domme opmerking van het jaar zijn.... als je er geen verstand van hebt hou dan je mond...
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dus het is "pure speculatie" dat met 290 km/h over de openbare weg racen, niet eens meer rijden, gevaarlijk zou zijn? Nee, volgens mij is dat een hele logische conclusie.

    Rijden op de snelweg met een blinddoek om is geheel ongevaarlijk, ik verzeker het je. Want..

    .. en verplaats "zo hard reed" met "een blinddoek om".
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  11. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus wel, die Enzo heeft Keramische remschijven, en die dingen remmen erg hard hoor! Die Lambo heeft geen keramische geloof ik. Maar ze remmen wel beter dan de gemiddelde BMW hoor.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    W00t, Vet lachen man, Vooral dat stukje dat ze ff zo'n 293 km/p rijden :p. En als klap op de vuurpijl doen ze het ook nog ff op het laatst een Halo 2 muziekje :D Dapper Filmpje
     
  13. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voorn trieste opmerking jongeh.
    hou die praatjes bij je je weet nie eens tegen wie je het hebt laat staan of ie wel eens in een auto heeft gereden.

    om even antwoord te geven op je domme reactie: ik rij genoeg in me golfje en JA ik rij ook wel eens te hard, erg he.
     
  14. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    lol... dus als ze jouw meisie/vader/moeder of wie dan ook doodrijden met 293 KM/h vindt jij het best kunnen, als ze de verantwoordelijkheid maar op zich nemen.... uhuh
     
  15. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij bedoelde te zegge dat als ze maar verantwoordelijk rijden i.p.v de verantwoordelijkheid op zich nemen.

    dit is een opmerking die het naar mijn mening niet verdient om serieus geantwoordt te worden.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    en hoe komen die ''leuke jongens'' toch aan al dat geld voor die Enzo en Lambo?
    BTW: m'n keek toevallig mee, het eerste wat ie zeg: d'er staat een oude Alfa naast die Lamborghine :+
     
  17. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben die auto's geleend van een rijke vastgoedhandelaar, die ene die rijdt doet al 7 jaar klusjes voor hem, dus af en toe krijgt hij zo'n wagen mee. Er komt geloof ik binnekort een filmpje dat ze met de Bugatti EB110 gaan rijden (4 turbo's :D ) en een Pagani Zonda die hij onlangs is aangekomen.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik snap de hele hype weer eens niet en vind het filmpje totaal niet spectaculair en bovendien waardeloos gefilmd...maar das wat anders :)

    je ziet 2 puistenkoppies in een auto van 500+ pk even het gas intrappen op de snelweg en daarmee tikken ze alleen de 300 kmph aan wat ze echter in een paar seconden bereiken.
    de linkerbaan is helemaal leeg en de rest van de weg verkeerd ook in winterslaap.....tis doodstil op de snelweg en tijdens de eerste run halen ze maar 2 auto's in......gekkenhuis op die snelweg whahaha _O_

    uiteraard mag dit niet net zoals,op het gras lopen,plassen in het wild,zonder licht rijden op je fiets,door het rode licht oversteken,geen richting aangeven bij afslaan,parkeren of stilstaan te dicht op een zebrapad.......ik lag me rot.....deze jongens worden nu bijna door half broodje bal etend nederland gevierendeeld omdat ze 20 seconden te hard rijden in een auto die daarvoor gemaakt is en het ook gewoon kan.

    wat ze doen is fout maar niet minder fout dan iedere hardrijder die daarmee anderen in gevaar brengt.
    wat dit ook is,is echt hollands......we springen er weer met zijn allen op om ieder tot bekering te brengen en zijn nog roomser dan de paus om een vernietigend oordeel te vellen over deze knaapies terwijl de rest zich ook vast wel herkend in een van de lulligheidjes die ik hierboven vermelde.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  19. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat natuurlijk nergens op..wapens zijn gemaakt om andere mensen te verwonden en kunnen dat ook... zullen we ze dan maar gebruiken ook?

    Verder vind ik het wel vele malen fouter dan iemand die 150 km/h rijdt..
    Als een crimineel 1 winkel in zijn leven is hij dan net zo slecht als iemand die elke week 2 winkels overvalt? daar valt wel degelijk onderscheid te maken, en dat wordt het trouwens ook in de wet.

    Rij gewoon naar Zandvoort en ga daar lekker blazen... ik hoop het volgende filmpje te zien dat ze zichzelf om een boom vouwen..
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zie de link tussen een wapen en een auto niet echt liggen ook al kan je met beide een hoop ellende veroorzaken.....een voertuig is niet ontworpen om iemand dood te maken...raar en onzinnig vergelijk dit.
    deze discussies zijn net zo zinloos als destijds toen de minister van verkeer een voorstel deed om alle motorfietsen die sneller dan 300 kmph kunnen maar bij voorbaat te verbieden.
    gevolg van de achterban kreeg zij destijds hier totaal niet mee en zal ook nooit gebeuren ook zolang de overheid het belangrijker vind om de centen te incasseren via de flitsvrienden en consorte.

    geloof me...ze vinden het wel best allemaal want zolang de kassa rinkelt en dodental acceptabel blijft(leg dat maar eens uit aan de familie die zojuist hun kind heeft verloren)zal er weinig tot niks veranderen en zal deze of een soortgelijke discussies na de volgende recalcitrant weer omhoog schieten als een bloembol op steroiden.

    leuk dat je aankaart het verschil in een beetje slecht en heel erg slecht......met 150 kmph is dan wel fout maar niet fout genoeg......lol.
    wat ik wel fout vind is dat jij ze dan maar het liefst het graf inwenst.....en dat is dan weer de hollandse broodje bal mentaliteit.
    ik weet zeker dat dat ook jij wel eens in het verkeer fratsen uithaalt waarbij jij andere verkeersdeelnemers/weg-gebruikers niet tevreden mee maakt......ik zal de laatste zijn die van mijzelf het tegendeel beweert.

    de neuk :+
     

Deel Deze Pagina